12.Bölüm🤍|Ben senin neyinim..?|🖤

352 32 35
                                    

Mert:bak bak bide hanımcı değilim diyo arabasını kaçırdım o hayla feridesinin videosunu düşünüyor geçen kaçırdığımda arabam arabam diye tutturmuştuun.dedi kahkaha atarak.

__________
Feride'den

Ahmet:mert bak beni deli etme kapat şu telefonu hadi gelin.dedi sırıtarak.

Mert:yok yok siz bi yarım saat takılın biz bi turlıyıp gelcez.dedi gülerek.

Sıla:evet abi hadi kapatıyorum sesin gelmiyoor.dedi sırıtarak.

Ahmet:lan hadi gelin ne turlamasıı.dedi

Mert:ne ahmet sesin gelmiyoo gelinmi ahmet şimdi sen ne alaka ya Ağahğha.dedi kahkaha atarak.

Sıla:abiiğ sesin gelmiyor tünele giriyoruzz.dedi ve telefonu kapattı.

Feride:off geç olmadan gelseler de video boşa gitmese bari.dedim

Ahmet:gelin diyorum o gelmiş bana gelinmi sen ne alaka diyor sabır ya.dedi gülerek.

Feride:hayla gelinlik şakası yapıyor üstünden kaç ay geçti.dedim sırıtarak.

Ahmet:O değilde bu sıla önceden böyleydi değildi şimdi oda ahfer ahfer diye tutturdu mertte kendine benzetti kızı.dedi gülerek.

Feride:büyük ihtimalle mertten geliyordur yada aysudeyle yarenden onlarda ahfer ahfer diye tutturuyolar anlamadım neden bizi shipliyolar.dedim sırıtarak.

Ahmet:aslında şöyle bi editlere falan bakıyorumda yakışıyoruz ha ondan herhalde.dedi gülerek.

(Sadece ondan değill aslındaa jdjdksk)

Feride:evet de sence yakışmamız yetiyormu bizi shiplemeleri için

Ahmet:bilmem bence önemli olan shiplenen kişilerin bir birine olan duyguları yoksa,zaten herkesi birileriyle shipliyolar.dedi

Feride:bencede öyle mesela sen bana karşı nasıl hissediyorsun yada ne hissediyorsun .dedim

Ahmet:kişisel olarakmı yoksa duygu olarak mi?.dedi

Feride:her ikiside.dedim sırıtarak.

Ahmet:o zaman ben sana söyledikten sonra sende bana söyliyceksin.dedi.Ama ben ona hissettiklerini söylersem ya o öyle hissetmiyorsa rezil oluurum en iyisi beni sevdiğine emin olana kadar bişey söylememek.

Feride:tamam söyle bakalım.dedim sırıtarak.

Ahmet:şimdii limon hanım kişisel olarak çok güzel iyi bir insansınız duygu olarak ta sevdiğim birisisiniz benim için arkadaştanda ötesiniz bu kadar bilgi şimdilik yeter.dedi sırıtarak

Ne dedi o şimdilik yetermi dediii yani sonra devamıdamı gelicek arkadaştanda öte derken dostumsunmu dedi yani?

Feride:arkadaştan da öte derken dostunmuyum yani.dedim sırıtarak.

Ahmet:feride hanım şartları zorluyorsunuz ama sana şunu söyliyim dosttan da ötesin arkadaşım dostum gibi değilsin.dedi gülerek.

Feride:yanii son bir şey kardeşin gibimiyim.dedim gülerek.

Ahmet:Oo son bak bu sonra sen söyliceksin hayır kardeşim gibide değilsin.dedi gülerek.

Feride:tamam o zaman şimdi ben söylüyorum.dedim oda kafasıyla beni onayladı.

Feride:şimdiii ahmoşcum kişisel olarak iyi birisinin ne kadar bana bulaşsanda sevdiğimi birisisin.dedim.

Ahmet:birisi derken neyinim?.dedi.

Feride:Oo bi duur devam ediyim soruları sonra alıcam ahmet bey.dedim gülerek.

Ahmet:pardon siz devam edin limon hanım.dedi gülerek bende devam ettim.

Feride:duygu olarak çook sevdiğim birisisin şimdilik bu kadar bilsen yeter.dedim gülerek.

Ahmet:Oo cevaplarımıda taklit etmeyiniz limon hanım.dedi gülerek.

Feride:şimdi sorularınızı alabilirim.dedim gülerek.

Ahmet:şimdi birisi derken o birisi ne yani ben senin neyinim?.dedi sırıtarak.

Feride:sizde cevaplamadınız bence benimde bu soruyu cevaplamama gerek yok ama ne abim gibisiniz nede arkadaşım.dedim gülerek ve mertle sıla geldi biz de oturduğumuz banktan kalkıp arabaya doğruyu gittik.

Ahmet:hah geldi salaklar.dedi

Feride:ay sonundaa.dedim

Mertle sıla arabadan indiler.

Mert:Oo genç aşıklar romantik dakikalar geçirdinizmi bakıyım agahaâga.dedi kahkaha atarak sılada gülüyordu.

Ahmet:lan başlarım romantik dakikana şu arabayı bir daha izinsiz alma demedimmi niye alıyorsun.dedi

Mert:Ee ahmoş karın gibi sendede b12 eksik hemen unutuyorsun dedim ya romantik dakikalar geçirin diye ağağhğaga.dedi kahkaha atarak.

Feride:pardon mert biz ne ara evlendik ahmetle benim niye haberim yok karın diyorsunda.dedim sırıtarak.

Mert:henüz resmi olarak evlenmediniz ama o günleri de görüücezz şimdilik bu bir düşünce dimi kız bıldırcınn .dedi sılaya bakarak.

Sıla:Ayyğ feroşum hiç öyle bakmayın merte katılıyorum.dedi gülerek.

Ahmet:Te Allahım ya hadii binin şu arabaya feridenin video gitmesin.dedi

Mert:tamam bıldırcın hadi binelimde feridesinin videosu gitmesin.dedi gülerek. Ve arabaya binip video ya devam ettik yarım saat sonra sıla pes etti ve arabadan indi.

(1 saat sonra)

Mert:sıkıldım haa çok sıkıcısınız.dedi sonra sıla merti aradı.

Mert:ahaa bıldırcın arıyor.dedi telefonu açtı höpörlere aldırdık ama sıla hopörlere almamasını söylediği için hopörlörü kapattı.

Mert'ten

Mert:alo bıldırcın ne oldu.dedim

Sıla:mert sen niye hayla arabadasın ya ben sana benden biraz sonra in demedimmi onlar yalnız kalsın diye.dedi

Mert:laan ben onu unuttum telefona dalmışım neyse ben şimdi halledicem o işi.dedim.

Sıla:sonra beni ara haber ver indim diye.dedi ve telefonu kapattım.

Ahmet:ne işi lan ne diyorsun.dedi

Mert:yok bişey yağ sıkıldım ben elvinde bana ulaşamamış telefonum sessizdeydi az önce açtım zaten sılada kaçkere aramış elvinde bana ulaşamayınca sılayı aramış ben gidiyorum sizde baş başa kalın ağağhagag.dedim ve süper yalanımı söylediğime göre bıldırcını arıyabilirim.

______________

12.bölüm sonuu🖤

13.bölüm bu bölüme 13 oy gelincee🤍

Yorum ve votelerinizi bekliyoreee💚

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin