23.Bölüm🤍|Benimi Düşündü?|🖤

317 42 126
                                    

"Deneye biliyorsan dene "diyo bide ya tamam burakta haksız ısrar etti ama ben ona cevap verdim şimdi ahmet gelmiş oyuncağı gibi istesende gidemezsin diyor ya!.dedim

(İkinizde haklısını- ksksjdsk)

____________
Feride'den

Sıla:tamam aşkım sakin ol bence gitme ya bak sana söz konuşmazsın abimle sinirin geçene kadar beraber otururuz tamammı en azından şu burağın yanına gitme aklım sende kalmasın ya bir kaç aydır tanıyorsun zaten.dedi.

(Valla yaa)

Feride:of sıla ya ben aslında burağada gitmiycektim eve gidicektim ya.dedim

(Feride ödüm koptu ya djdjdjjd)

Sıla:ya aşkım bende diyorum feride gitmezdi ne oldu kıza diye neyse bu gün kal yarın gidersin nolur ya.dedi.

Feride:of tamam ama şu abinin şuan yüzünü görmek istemiyorum o kendi odasına gidene kadar senin odanda duruyım o zaman.dedim.

Sıla:tamam aşkım ben simdi yollarım onu odasına ya of ben en son sizin aranızı yapıyordum şimdi ayrı kalın diye abimi odasına postalıycam valla korkulur sizden ya neyse zaten siz çok ayrı kalamazsınıız.dedi gülümseyerek.

(Sıloşum çok haklı yaa)

Feride:of sıla ya vazgeçicem şimdi bak.dedim gülümseyerek.

Sıla:tamam tamam sen benim odama geç ben abimle konuşup gelicem.dedi bende sılanın odasına geçtim kapıyı kapattım yatağa oturdum.oda oturma odasına ahmetin yanına gitti.
___________
Sıla'dan

Feride odama gittikten sonra bende abimin yanına gittim koltukta oturuyordu.

Sıla:abi napıyorsun Allah aşkına ya kıza niye böyle davranıyorsun?.dedim.

(Delirdi abin msjssk)

Ahmet:off sıla başlama ya napıyor o.dedi.

Sıla:gidiyordu zar zor tuttum benim odamda oturuyor.

Ahmet:Ee sen niye benim başıma dikildin?.dedi

Sıla:neden olucak git odana görmek istemiyor seni.dedim.

Ahmet:oldu paşam kendi evimde istediğim odada dururum onamı sorucam.dedi.

Sıla:birincisi burası benimde evim ikincisi de istersen söyliyim burağa konum atsın onun yanına gitsin istermisin.dedim.çünkü feridenin burağın yanına gitmiyceni biliyordum.

Ahmet:of sıla.dedi oturduğu yerden kalkıp odasına gitti. Bende arkasından feridenin yanına gittim.

(Vurağı duyunca nasılda kabul etti ndjdjs)

Sıla:feride hadi gel aşkım abim odasına gitti.dedim oda kalktı beraber oturma odasına gittik kapıyı kapatıp koltuğa oturduk.

Feride:of of bu nasıl bi dengesiz ya dün ve sabah bi görsen pamuk gibi biriydi bide şimdiki haline bak.dedi suratını asarak.

Sıla:ay iyi hatırlattın siz naptınız dün.dedim

Feride:of boşver.dedi.

Sıla:ya feride anlat işte söz verdin.dedim

Feride:of tamam beni buraya getirdiğinde çok ateşim çıkmış sonra beni kıyafetlerimle duş aldırdı.dedim.

Sıla:ne! Abime bak ya ee sonra.dedi bende güldüm anlatmaya devam ettim.

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin