26.Bölüm🤍|Limonum haklı🍋|🖤

252 39 6
                                    

Yiğit:el ele tutuşsanız kelepçeler o kadar sırıtmaz hemde bileğiniz acımaz.dedi gülümseyerek.

(Çok iyi fikir skdjdj)

__________
Feride'den

Ahmet:iyi fikir ha.dedi.

Feride:tabi iyi fikir dersin elimi tutucaksın sonuçtaa.dedim gülerek.ahmette gülüyordu

Feride:neyse rezil olmaktan iyidir.dedim ahmetin elini tuttum.

Yiğit:dünden razıymışsınız haa.dedi gülerek ahmette gülüyordu

Feride:of mertcan falan gelseydi diycemde onunda senden ayrı kalır yanı yok.dedim gülerek.

Ahmet:limonum haklı valla.dedi gülümseyerek.bu sırada yiğit gülüyordu

Feride:senin limonun olduğumu kim söyledi?.dedim hafif gülümseyerek.hâlâ yürüyorken.

Ahmet:kimin limonu olucaksın başka tabi benim limonumsun vurakın olucak değilsin ya.dedi.buraları sansür koyucaktık gecen videoda gamze kartanın ismi geçtiğinde videoya telif atılmış büyük ihtimalle o atmıştı burağında işi belli olmaz diye sansür koydurucaz.

Feride:istersem onun limonu olurum.dedim

(Aynen aynen)

Ahmet:dene bakıyım olabiliyormsun.dedi alaycı bir şekilde gülerek.

Feride:olur denerim.dedim gülerek ahmet tam bir şey söyliycekken yiğit konuştu.

Yiğit:aşıklar geldik bu arada bölüyorum ama.dedi gülümseyerek.

Feride:ya yiğit!.dedim hafif gülümseyerek ahmette gülüyordu nedense yiğitin dediklerine kızmak yerine gülüyordu.neyse sonra kahvaltı edip sahile doğru yürümeye başladık sonra.

Ahmet elimi tuttu garip görünmeyelim diye hemde bileğimiz acımasın diye.sonra baloncu gördüm ahmeti elinden çekiştire çekiştire baloncunun yanına götürdüm.

Ahmet:balonmu alıcaksın cidden?.dedi.

Feride:evet! Ne var bunda?.dedim.

Ahmet:bişey yok kızım, kızma.dedi gülerek.bende güldüm

(Ahmet bey böyle devamm ksjsj)

Ahmet:e bari şu kırmızı kalpli olandan alalım.dedi.

Yiğit:Ooo ahmet bey!ahmet bey!.dedi gülerek.bende güldüm kırmızı kalpli olandan aldım ısrar etsemde  parasını ahmet bana ödetmedi..

Feride:ahmoşum biraz yürüdükten sonra lunaparka gidelim buraya yakın zaten.dedim.bilerek ahmoşum dedim o bana limonum, dediği için..Ya ben en son ahmete trip atıyordum!neyse sonra beni sinir ederse kaldığım yerden devam ederim.

Ahmet:tamam gidelim ama korku treninede biniceksin.dedi.

Feride:sende bana bi korku filmi izletiyorsun bi korku trenine bindirmek istiyorsun senin benimle ne derdin var be .dedim gülümseyerek.

Ahmet:ikisinide yaparken yanındayım ama uyuyamazsan gelirsi-.dedi.devamını getiremeden,eyvah şimdi bittik...

Yiğit:ne!siz baş başa korku filmimi izledinizz bide berabermi uyudunuz.dedi gülerek.

Feride:off ahmet hani söylemiycektik merte söyler yiğit şimdi mertte herkese duyurur. buralara kat atıcaz ha.dedim yiğit bakarak oda gülerek.kafasını salladı.

Ahmet:napıyım ya ağzımdan kaçtı .sanki ögrenmiycekti belkide sıla söylemiştir bile.dedi.

Feride:off neyse ya hadi gidelim .dedim sonra birazda sahilde yürüdükten sonra lunaparka gitmek için arabaya geri döndük.yiğitte kaydı lunaparka gelince yeniden başlatmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin