21.Bölüm🤍|Çok güzel uyuyor|🖤

300 31 110
                                    

Ahmet:ne kadar alakasız olduğunu bilsemde gel yanıma beraber uyuyalım o zaman sabaha kadar oturucakmıyız.dedi bende hafif gülümseyerek şok olmuş bir şekilde ona baktım.

(Hadi kızz git kocanla uyu skksk)

___________
Feride'den

Feride:nee.dedim şaşkın bir şekilde hafif gülümseyerek

Ahmet:ne,nee kızım korkuyorum diyosun sabaha kadar oturcakmıyız valla ben oturmam.dedi

Feride:ama ahmet garip ve saçma olmazmı biz senle şeyiz.dedim

Ahmet:neyiz?.dedi

Feride:bilmiyorumki.dedim hafif gülümseyerek.

Ahmet:off neyse bunu sonra konuşucaz sen ne diyosun alt tarafı uyucaz korkma yemem seni.dedi

Feride: ha ha komikmisin sen of tamam ama kimseye söylemiyceksin kızlara ve merte aslaa.dedim gülümseyerek.

(Ayıp ama mertimin öğrenmesi lazım)

Ahmet:henüz söyliycek kadar delirmedim ama senin kızlara söyliyeceni ikimizde çok iyi biliyoruz.dedi gülümseyerek.

Feride:of ahmet napıyım ben söylemesem onlar bi sekilde ağzımdan lafı alırlar bilmiyomusun sanki.dedim hafif gülümseyerek.

________
Ahmet'ten

Ahmet:biliyorum biliyorum hadi yat uyuyalım.dedim geriye doğru gidip ona yer açtım.

Feride:ahmet ben burdan düşerim.dedi.

Ahmet:yok yok düşmezsin ben tutucam seni.dedim ve oda koluma kafasını koyup yattı.

Ahmet:böyle durursan düşersin ama .dedim oda kafasını göğsüme koydu.bende belinden tuttum düşmesin diye.

(Düşmesin diyeymiş 1,2,3 diyince inanıcaz 1,2,5 skjgkdg)

Feride:ahmet biz sabah ofise gidicezmi?.dedi

Ahmet:yok sen iyi ol yarın iyi olursan gideriz.dedim.

Feride:sıloşumda gelsin ya.dedi.

Ahmet:öğlen gibi gelir o zaten.dedim oda beni onayladı.

Feride:tamam iyi geceler ahmoş.dedi gülümseyerek.

Ahmet:sanada iyi geceler limon.dedim gülümseyerek.

____________
Ahmet'ten

Sabah uyandığımda ferideyi bana sarılarak uyurken görünce bi şaşırdım sonra gece yanıma geldiği aklıma geldi sonra saate baktım saat 10:24 tü feride'm çok güzel uyuyordu

(Feride'm haa ahmoş feronun yüzünede söyle ya)

Onu uyandıramazdım bu yüzden orta sehpaya doğru uzanıp telefonumu alıp sesi kısık bir şekilde oyalandım.

(35 dakika sonra)

Sonra feride kıpırdamaya başladı.

Feride:ahmet.dedi uykulu sesiyle gözlerini zar zor açarak.

Ahmet:efendim.dedim telefonumu kapatıp kenara bırakarak.

Feride:sen ne zaman uyandın beni niye uyandırmadın.dedi doğrularak.

Ahmet:bende bi yarım saat önce uyandım senide uyandırmadım dinlen diye.dedim.

Feride:hm anladım saat kaçta oldu ya.dedi duvar saatine bakarak.

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin