15.Bölüm🤍|Baş başa kalsınlar;)|🖤

308 33 28
                                    

Feride:e tamam aynı şey sizede geçerli o zaman.dedim sırıtarak

________
Feride'den

Sonrasın da ofisteki çalışanların yanına gidip kelepçeli bir videosunu hangi güne ayarlıyabiliceğimizi sordum onlarda şuanda ahmetin videosunu yani başka bir video fikri bulduklarını hazırlığını yaptıkları için bi dahaki haftaya olur dediler ve şimdi ayarladıkları videoyu çekicektik ahmet sıla ben soğuk odadan son çıkan kazanır videosu çekicektik aysudeyle haldunda ofistelerdi biz çektikten sonda beraber dışarda bir şeylere yapıcaktık.
__

Feride:ahmoş biz kelepçeli bir gün videosunu bir dahaki hafta çekicez şimdi başka video ayarlamışlar senin videonmuş biliyorsundur zaten haberin olsun bide gitmemiz gerekiyor çekimin var.dedim

Ahmet:tamam.dedi

Mert:bizdemi gelcez sılayla ferideyle bu günkü çekime.dedi

Ahmet:evet hadi kalkın.dedi.

Sıla:ne videosu bu ?.dedi

(Bilmiyor sankii jdjskskz)

Feride:soğuk odadan son çıkan kazanır.dedim

Ahmet:evet ,o zaman hadi çıkalım Haldun aysude sizde bizi bekleyin burda işiniz yoksa sonra dışarda bir şeyler yaparız.dedi onlarda onayladılar sonra çekimin olduğu yere gittik.
__

Ve soğuk odaya girdik.

Ahmet:laan burası çok soğuk Allah aşkına çok düşünmüşlermi bu videoyu keşke kabul etmeseydim .dedi sırıtarak.

Feride:ahmet istemiyorsan niye ayarladın bu videoyu.dedim

Ahmet:ne biliyim ya video fikri de yoktu kabul ettim zaten sabahın köründe aradılar.dedi

Mert:sıla biz çıksakmı hazır daha videoda başlamadı baş başa kalsınlar.dedi sırıtarak.

Sıla:olur aslında.dedi sırıtarak.

Feride:ya sizinde tek derdiniz bizmiyiz anlamadım bi tutturdunuz ahfer diye.dedim sırıtarak.

Mert:vallaha şu aralar pek bi derdim yok tek derdim sizin aranızı yapmak dimi bıldırcın  ağahgağah.dedi kahkaha atarak.

Ahmet:ooff hadi şu videoya başlayalım dondum ya.dedi bizde onu onayladık ve ahmet video girişini yaptı.Sonra biraz içerde oyalandıktan sonra yarışma yaptık.

Ahmet:Şimdi eleme yarışması yapıcaz yarışmamız şu bu buz gibi suyu en son içen yani bitiren eleniyor.dedi.

Mert:sıla .dedi ve sılaya göz kırptı.

Ahmet:her kes tamamsa suları alalım başlayalım.dedi.

Ve herkes suyunu aldı ve ekipteki çalışan mertcan 3 ten geriye doğruyu saydıktan sonra başlıycaktık.

Mert can:3,2,1 başla!.dedi ve hepimiz suları içmeye başladık ama mertle sıla normal bir şekilde içiyordu.

Ahmet:benim ki bitti.dedi.

Feride:benimkide bitti.dedim

Mert:ben içemiyorum.dedi.

Sıla:ya bu çok soğuk ama bende içemiyorum.dediler ve bu oyundan ceza aldılar ikiside dondurma yiyecekti.

Mert:lan sıla senin yüzünde dondurma yiycez bu soğuk odada ya.dedi

Sıla:ben ne alaka ya.dedi

Mert:ne demek ben ne alaka tek kalsınlar dedin ya.dedi o sırada sıla ona öldürecek gibi bakıyordu.

Sıla:ya mert yaaa niye söylüyosun üşüdüm zaten çıkıyorum ben herşeyi mahvettin.dedi ve odadan çıktı.

Ahmet:lan beni delirtmeyin  her videoyada sıçmayın be.dedi.

Mert:of bende çıkıyorum siz tek çekin.dedi ve oda odadan çıktı.
____
Sıla'dan

Mert:lan bıldırcın aferin sana kız iyi aklına geldi bu fena rol yapıyon ha bi an beni öldürcen sandım.dedi sırıtarak.

Sıla:ne sandıın şimdi çıkmaya çalışsak bilerek çıktığımızı anlar onlarda hemen çıkarlardı hem biraz bekledik videonun yarısına kadar geldiler şimdi iptal edemezler tek kalıcaklar.dedim sırıtarak.

Mert:lan ben çok üşüdüm içerde ya bunlar çıkana kadar donarlar orda hasta olmasalar iyidir.dedi.

Sıla:bende çok üşüdüm ya gel bi kafede bir şeylere içelim ısınalım.dedim oda kabuk etti sonra kafeye geçtik.

___
Feride'den

Ahmet:of bıktım bunlardan ben ha neyse video boşa gitmesin bari  biz çekelim.dedi.

Feride:evette ben çok üşüdüm yaa bi battaniye mont yarışması falan koysaydın bari videoya.dedim titreyen sesimle.

Ahmet:doğru  söylüyosun bi yarışma yapalım kazanan battaniye alsın o zaman .dedi bende onayladım ve yarışmayı yaptık ama ben kazanamadım battaniyeyi ahmet kazandı.

Feride:off ya bu fikir benden çıktı yarışmayı sen kazandın.dedim sırıtarak titreyen sesimle.

Ahmet:ya senin yüzün falan soldu iyimisin.dedi

Feride:yüzümmü soldu iyiyim ama sadece üşüyorum.dedim.

Ahmet:mertcan kız donucak ya bi battaniye de ona getirsenize.dedi

Mert can:yanımızda bir tane battaniye var onuda sana verdik başkada yok.dedi.

Ahmet:tamam o zaman feride sen bunu al donucaksın suratın ben beyaz oldu.dedi.

Feride:ya saçmalama sen donarsın.dedim

(Flörtleşmeyi bırakın lan sjkjjhgd sevgili olun;)

Ahmet:off be kızım battaniyeyi almıyosan yanıma gel o zaman.dedi bende yanına gittim battaniyeyide bir kısmını sırtıma aldım ama battaniye küçük olduğu için yetişmiyordu  bende ahmete biraz daha yaklaştım o şekilde 10,15 dakika daha geçirdikten sonra artık ikimizde soğuktan çok üşüdüğümüz için ahmet videoyu kapattıktan sonra odadan çıktık.

Feride:Aa donuyorum.dedim titreyerek.

Ahmet:bende dur ben şu sılayı bir arıyım.dedi ve sılayı aradı.
__
Ahmet'ten

Sıla:alo abi.dedi.

Ahmet:sıla nerdesin biz şimdi videoyu kapattık.dedim.

Sıla:mertle kafede oturuyoruz.dedi.

Ahmet:kızım siz en son kavga etmedinizmi.dedim.

Sıla:mertle ancak bu kadar kavga edebiliyoruz napalım.dedi.

Ahmet:delisiniz ya neyse tamam konum at geliyoruz sonrada ordan çıkıp haldunlarla eğlence mekanına falan gideriz.dedim oda beni onaylıyıp telefonu kapattı.

Feride:Ee nereye gidiyoruz.dedi hayla üşüyordu belliki sesi titriyordu.

Ahmet:gel hadi kafeye gidicez mertle sıla ordaymış sonrada haldunlarla bişeyler yaparız.dedim.

Feride:tamam hadi gidelim.dedi ve arabaya geçtik çok üşüdüğümüz için klimayı açtım.

Ahmet:bak feride sen halsiz görünüyorsun iyimisin.dedim

Feride:iyiyim dedim ya üşüdüm,ondan herhalde.dedi ve yolda giderken koltukta uyuya kaldı.

___________

15.Bölüm sonuuu❤

Yeni bölüm 16 oy gelinceee🖤

Yorum ve votelerinizi bekliyoreeee🤍

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin