Arkadaşlar en son Asil resmen gel çocuklarımın anası evimin kadını ol demişti bildiğiniz üzere
Aşık ya anlamadık sanki
Neyse işte devam gençler
°°°
Sipahi Magazin
Arkadaşlar sürekli mesaj alıyorum bu sıralar bir konu hakkında, zaten ben söylemeden anlamışsınızdır ama ben açıklayayım. Okulumuzun yeni kızı Açelya Karayel ve altın çocuğumuz Asil Alp Sipahi arasında bir şey olup olmadığı soruluyor. Geçen gün ki partinin sonunda bir oyun oynandı, bilenler bilir dc çevirilmişti ve soru şuydu: Eğer okuldan ideal tipin olan bir kız seçecek olsaydın bu kim olurdu?
Sorulan Asil'di ve bilin bakalım cevap kimdi? Tabiki yeni kızımız Açelya! Henüz ilişkileri olup olmadığı konusunda bir haber alamasakta çoğu kişi bir konuda hemfikir.
Bu ikili boş değil.
Elimde bazı görseller var fakat bir şeyler kesinleşene kadar bombayı salmıyorum, bakalım yeni okul gününde bizleri neler bekliyor??
Harika.
Gerçekten harika.
Bir okulun meşhur 'magazin' sayfasına düşmediğimiz eksikti. Yurdumun güzel kızlarından seçe seçe beni mi seçtin Asil?
"Offf.."
Asel birden "Of deme oh de," diyerek yanımdaki boş sandalyeye yerleşti. Bu sırada elindeki liptonu da bana uzatmıştı. "Lipton iç oh de!"
Sanırsın bana sponsorlu ürün.
Melis de diğer yanıma yerleşirken bazı gözlerin üzerimizde olduğunu bilsemde aldırmamaya çalıştım. Ben içeceğimi açarken Melis muhtemelen sıkıntımın sebebini anlayarak konuştu. "Takma kafana bebeğim, iki güne unutulur zaten."
Olayın üstünden üç gün geçti ama sen bilirsin be reis.
Bakışlarımla resmen ciddi misin der gibi baktığımda "Tamam," dedi orta yol bulmaya çalışır gibi. "İki günden fazla sürmüş olabilir ama susacaklar illaki be kızım, ömür boyu konuşacak halleri yok ya?"
Bıkkınlıkla araya girdim. "Bende onu diyorum işte Melis, altıüstü çocuk güzel bulduğunu söyledi, sanki el ele fotoğraflarımız yayılmış gibi unutamadılar bir türlü. Bu kadarı da abartı yani."
Asel gülerek "Ohooo," dedi. "Seninde hiçbir şeyden haberin yok ki, sana basit geliyor ama Asil daha önce okuldan kimseyle takılmadı bile. Öyle ki sırf kızlar olayı flörte çevirmeye çalışıyor diye soru bahanesiyle gelenleri bile kabul etmiyor artık çocuk. Haliyle millet birden sana dönen ilgisini kıskanıyor."
Melis keyifle arkasına yaslanarak ilerideki masada oturan Asude'yi kaşlarıyla işaret etti. "Şuna baksanıza, kuduruyor resmen."
"Melis," diye uyarırcasına konuşsamda beni taktıkları yoktu. İkiside Asude antisi olduğu için durumdan en çok onlar memnundu.
Daha fazla üzerimdeki gözlere dayanamayarak "Ben antrenmana gidiyorum," deyip ayaklandım. Bugün yemekhane yerine kantinden yemiştik ve burası normal saatlerde daha az insan barındırıyordu.
Çoğu kişi yemek sonrası kantinden bir şeyler almaya geldiği için gittikçe sayı artıyordu ve bu ilginin de artmasıyla doğru orantılı olduğundan halimden pek hoşnut değildim.
Birden birini çevirip 'Neye bakıyon lan kurabiye var simit var neye bakıyon,' dememe az kalmıştı.
İçeceğimi yudumlayarak yavaş yavaş ilerlerken birden karşıdan gelen grupla adımlarım duraksadı. Atlas ve Asil bir şeyler konuşurken gülerek olduğum yöne doğru geliyorlardı. Henüz beni fark etmemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Bebek Açelya ~ Gerçek aile
Chick-LitAçelya hiç hatırlamasa da henüz 5 yaşındayken ailesinin düşmanları tarafından kaçırılmış ve gözlerini bir yetimhanenin revirinde açmıştı. Ailesi senelerce kayıp kızlarını ararken Açelya'nın bildiği tek bir şey vardı o ise ismiydi. Seneler sonra kav...