Joelin nk:
Rintaani alkaa puristaa ja tunnen kuinka hengen saaminen alkaa vähentyä. Silmissäni alkaa sumenemaan ja tunnen kuinka alan vajota tiedottomuuteen. Kuulen viimeisenä järkyttävän rysähdyksen ja vajoan sitten pimeyteen.
Joonaksen nk:
Rysäytän oven paikoiltaan ja säntään jo tajun menettäneet Joelin luo. "Joel", huudan häntä hellästi ravistellen. Todettuani, että hän ei herää päätän varmuudeksi soittaa eräälle hoitaja ystävällemme.
"Hei Lili soittelen sellaisella asialla, että onko vaarallista, jos tuttavani pyörtyi ilmeisesti ahdistuksen takia?" kysyn. "Jos tuttavasi virkoaa siitä jossain 10min sisässä hän on ihan kunnossa", Lili vastaa. Huokaisen helpotuksesta ja puhelun. Nostan Joelin varovasti syliini ja kannan sänkyyn heräämään. Laskettuani hänet alas istun hänen viereensä ja jään valvomaan heräämistä. Noin viiden minuutin jälkeen huomaan Joelin alkavan heräillä ja raottavan silmiä. "Täh miten sinä olet siinä?" Joel kysyy mumisten. "Mursin oven ja kannoin sinut tänne heräämään", vastaan hymyillen. Joel vain nyökkää ja kääntyy kyljelleen jatkamaan unia, peittelen hänet varovasti peiton alle ja lähden olohuoneeseen.
Avaan telkkarin ja valitsen kanavan, josta tulee uutisia. Tänään ei uutisissakaan ole mitään kiinnostavaa, koska kuulemma ei mitään isoa ole tapahtunut. Käytännössähän se on ihan hyvä asia, että murhia yms. Ei ole tapahtunut, mutta kai nyt sentään jotain on tapahtunut. Joelin tilanne on vain asiat pahentuneet ja aina joudun pelätä pahinta hänet yksin jättäessäni. Aina sitä miettii onko hän vihdoin päättänyt jättää tämän maailman taakseen ja jättänyt minulle vain ruumiinsa ja kauhean kasan verta allaan.
En tiedä miten häntä voisin auttaa, koska jos Joel kuolee bändi kärsii, ystävämme kärsiii ja eniten minä. Sillä jotain kaverillisia tunteitakin enemmän on herännyt välillemme ja jos nyt hänet menettäisin kuolisin varmaan itsekin. Yllättäen hätääntyneenä juoksen Joelin luokse hänen makuuhuoneeseensa ja käperryn hänen viereensä itkemää. Joel havahtuu unestaan hereille ja kietoo kätensä ympärilleni antaen minun itkeä pahan oloni pois. Itken kunnes nukahdamme molemmat ja jatkamme uniamme aamuun asti.
//////////////////////////////////
Tällainen täyte luku tällä kertaa, anteeksi, jos nuo "pyörtymis" tiedot ovat väärässä. En ole lääkäri, yllättyneet pari jonoon:D Kommentit kelpais<3
Val<3
ESTÁS LEYENDO
Tuleeko tästä mitään (Jorko)
FanficTäysin mielikuvituksellinen turina Joelin ja Joonaksen säädöstä, seurustelusta emt? Kuvat netistä, mutta tarina päästäni pienillä fakta tiedoilla oikeesta elämästä ja jätkistä. Joonas on villi nuori 23v ilman huolta elämästä tai tapaturmista. Joel o...