Seru na ně ! Venku převládala tma - býk večer . A mně - byla zima . Měla sem jen mikinu a jeany. Bez peněz na bus nebo vlak daleko nedojdu . Nezbývalo nic než jet stopem . Musím od tud pryč ! Myslela sem si . Šla sem na levý bok silnice a natáhla ruku se zdviženým palcem . Co to vůbec dělám ? Toto nemůže dopadnout dobře ! Zastavilo mi tmavě zelené staré auto . Vysunulo okénko . Uvnitř seděl muž ve středním věku .
,, Kam jedeš ?" Zeptal se mě .
,, Co nejdál odsud !" Odpověděla sem a on se usmál . Otevřel dveře a já si sedla vedle něj . Rozjel se . Auto páchlo kouřem , ale na to sem od matky byla zvyklá .
,, Vadí ti rádio?" Na to sem jen zavrtěla hlavou . Zapnul ho , ale hrálo potichu a sekaně.
,, Takže utíkáš ?" Ptal se dále .
,, Jo , nemám moc na výběr . Doma pro mě není místo ."
,, Aha , ale není asi nejlepší nápad večer stopovat auta . Víš kolik je tu úchylů?"
,, Tak vy jste sám o sobě taky trochu úchyl , když si cizího člověka pustíte do auta ." Zněla sem asi hodně drze , ale už sem si nechtěla na nic hrát. Začal se smát .
,, To máš asi recht! Cigaretu ?" Nabídl mi krabičku plnou cigaret .
,, Ještě si je ani nemůžu koupit ..." Námitla sem .
,, Já policajt nejsem ..." Když už to tak řekl , tak sem si jednu vzala . On si taky jednu dál do úst a podal mi zapalovač . Zapálila sem nám je . Vždy sem nenáviděla , když matka kouřila . Ale toto je nový život a nový začátek !
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?