Dívám se na mé zničené ruce . Neht na pravém ukazováčku upadl . Kolik času mi tu ještě zbývá?
Nastala trapná atmosféra. Šla sem do koupelny a dveře zabarikádovala dřevěnou bednou (nešli zamknout) . Vzala sem si nůž , co tam byl a začala se řezat do zápěstí. Bolelo to , ale ne jako dřív . Ale to je hloupost, jak by mrtvola mohla cítit bolest...
Z mých myšlenek mě vyrušilo klepání . Byl to Ben.
,, Seš v pohodě Lenko?" Ptal se nervózně .
,, Ano , jen chci být teď sama ..." Odpověděla sem . Slyšela sem jeho kroky , jak pomalu ubíraly na hlasitosti. Když už byl pryč , tak sem ten nůž schovala . Netekla mi krev - krev = život a ten já už mám za sebou . Podívala sem se do malého zrcadla na zdi . Co jen je se mnou špatně ?Šla sem i přez námitky ostatních do lesa . Myslí si že sem nezkušená ! V lese sem objevila zvláštní kus papíru na stromě . Jen sem ho přešla . To bude asi Slendermanovo .
,, Lenko ..." Ozval se hluboký nelidský hlas zpoza rohu. Hrozně sem se lekla a otočila sem se .
,, Slendermane! Strašně si mě vyděsil !"
,, Omlouvám se ... Můžeme si promluvit o Jeffovi ?" Jeho černá chapadla mě popadla za rameno (asi simulující lidské přátelské poklepání na rameno ) a tlačila mě kupředu . Začali sme pomalu chodit lesem .
,, Co s ním ? Naštval se s odešel , nevím kde je ..." Odpověděla sem .
,, To mě nezajímá . Věří ti . To je dobře . Myslíš , že bys ho mohla pohlídat ?"
,, Pohlídat ? Ne , to si dělejte sami ! Vždyť mi ani moc nevěří , známe se chvilku !" Snažila sem se z toho vykroutit .
,, Za tu chvilku si s ním navázala lepší vztah než on s kýmkoliv kromě Bena za roky ... Je to hlava tvrdá , jen nechci aby tu dělal rozruchy ...."Čau lidi možná ste si všimli že je to napsaný trošku líp , to je protože mi můj táta trošku pomáhal (je to učitel xc) děkuju za veškerou malou podporu a omlouvám se za ně aktivitu
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?