Říká se , že se vám před smrtí promítne celý život před očima . Mně ale ne . Asi byl na promítání až moc krátký.
Hoodie mi položil ruku na rameno .
,, Je mi to moc líto ..."
,, Jo , nám taky , že Toby ? " Řekla Clockwork a rypla loktem do usínajícího Tobyho .
,, Jo , jo ... Je to fakt blbý emmm ... Jak že se jmenuješ ?"
,, Lenka ." Odpověděla sem automaticky . Jak je to jen možné ? Vždy sem si myslela , že chci zemřít . Ale teď sem chtěla žít . Na to bylo už ale asi moc pozdě .
,, ... no asi tě Slendy oživil . Nejspíš ti ještě zbývá něco udělat , v tomto - no životě ." Pokračoval Hoodie .
,, Jinak , Toto je Clockwork a ..."
,, Já vím , Hoddie , Clockwork a Toby . Četla sem o vás na netu ." Přerušila sem ho .
,, Na netu ? " Ptala hned Hoddie.
,, Já vám říkala že o nás lidi ví .." přikyvovala Clockwork.
,, Ale nikdo neví že ste skuteční, takže asi v pohodě ."
,, No-" Řekl Toby a s tlesknutím dlaní se vyšvihl ze starého křesla . ,,- asi tu s námi budeš m-muset bydlet , c-což je b-blbý protože nás tu je už hromada ..." Bydlet ? No , ne že bych se té představě moc bránila . Vše to bylo hrozně náhlé.
,, Můžeš spát nahoře se mnou a Sally , sem ráda že mám novou kamarádku! " Pokračovala Clockwork.
,, Dobře -" Řekla sem a začala sem brečet .
,, Nee, nebreč , to bude dobrý !" Začali mě utěšovat a Clock (Clockwork) mě objala .
,, Je to jen nový začátek , až se vrátí ostatní tak se tu nudit nebudeš , neboj !" Pokračovala .
,, To sou asi slzy štěstí ... Konečně nejsem sama ." Odpověděla sem potichu a všichni se usmáli . Sem doma .
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?