Den 1 ze 3
Nic si nepamatuju , jen že sem se probudila a byl den . Z okna šla vidět mlha a bylo zataženo . Došlo mi , že sem v Jeffove pokoji . Na jeho posteli . Byla sem tam sama . Tak sem se protáhla a lehla si na břicho . Jeff se převlékal zrovna do pyžama . (My přez den když je světlo spíme ) . Konečně mě uviděl a zacervenal se . Teda , myslím že ano , protože on je hrozně bledý a popálený . Jeho bílá tvář že usmála . Byl tj ten pravý úsměv , ne tě vyřezaný .
Navlékl si tričko a sedl si na okraj postele .
,, Spala si dost dlouho , bál sem se o tebe ..." Řekl svým hlubokým hlasem .
,, Aha no , ale pořád sem unavená ."
,, Tak můžeme jít spát , teda pokud ti nevadí že si lehnu tady k tobě ..."
,, Ne nevadí , ale já nechci spát . Jen chci abys mě objal ..."
,, Žádný problém !" Prohlásil a lehl si vedle mě . Já se na něj hned přisála a objala ho . Poslouchala sem , jak mu bije srdce a přála si , aby tento moment trval navždy .Koukala sem na Jeffovi ruce , které byly taky popálené . Chudáček ... Jeff si všiml že se na ně koukám .
,, Sou hnusné, že ?" Zeptal se s nádechem ironie v hlase .
,, Ne ! Nejsou . Jen -..."
,, Jen co ? " Přerušil moje mlčení . Rukou sem mu pohladila dlaň a pevně ji stiskla .
,, Jen sem přemýšlela nad tím , jak hrozně moc si musel trpět ... Jak to muselo bolet ..." Trošku sem plakala . Nešlo to jinak . Tak moc sem litovala , že sem tam tedy nemohla být a ochránit ho . Jaký by asi byl Jeff , bez Killera ? Teď mám jen pozůstatky jeho bývalého já . Zbytek ten den uhořel .
,, To už je minulost, Leni ." Řekl a chytl mě něžně za zápěstí . Věděla sem , že se kouká na moje jizvy . Stydlive sem se podívala pohledem pryč . Nechtěla sem vidět , jeho výraz na tváři . Asi se cítil jako já - litoval že mě nemohl ochránit . Najednou mi je políbil .
,, Miluju tvoje jizvy , protože miluju tebe a ony už sou tvou součástí Leni ." Řekl.
,, Já tebe taky Jeffe !" Řekla sem a políbila ho na rty .
,, Ale musíš mi slíbit že už si nebudeš ubližovat , nikdy !" Dodal s vážným tónem hlasu. Najednou mi došla slova . Zbyly jen slzy a moje kynutí hlavou .Po tom co sem doplakala sme se libaly.
Sundala sem Jeffovi tričko. Co se to se mnou děje ? Proč sem taková ?
Takže čau lidi , napište jestli chcete něco víc nevhodného . Díky za přečtení .
ČTEŠ
já a jeff
KorkuLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?