24.

26 7 2
                                    

Den 2/3

Homicidal Liu

Liu zaťal ruku v pěst a otočil se na Jane . Pohladil ji po vlasech (paruce) . Už brzo se pomstí , tomu kdo jí tak ublížil. Pomstí své rodiče . Všechny , komu kdy Jeffrey zničil život . Rukou sundal Jane masku a podíval se na její popálený obličej bez rysů . Políbil ji .

(Obrázek je hnusnej ale snažila sem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Obrázek je hnusnej ale snažila sem se...)

Mezitím se Lenka schovala pod most . Ano , pod ten most kde potkala Jane . Uslyšela kroky klapající podpatky . Zvedla hlavu a stala tam právě Jane the Killer . Lenka nebyla překvapená, spíš naopak .
,, Mělas pravdu ... Jeff je hrozný člověk." Řekla Lenka . Už neplakala ale utirala si usichajici slzy z tváře . Jane se pod maskou usmála a Lenka si teprve teď všimla druhe postavy . Byl to Liu , kterého Lenka znala z Jeffove creepypasty. Představili se a Liu chytil Jane za ruku .
,, Takže , asi chápeš proč to musíme zítra udělat ..." Pokračoval Liu a Lenka pokynula hlavou .
,, ... Udělejte co je třeba , já vám v tom bránit nebudu . " Lenka znovu sklopila hlavu a začaly ji tect slzy .
,, Si silná Lenko , až bude po všem tak budeš ta první ke které se vrátíme ." Lenka se ušklíbla.
,, A ke komu se mám vlastně vracet já ?"

,,Lenko !! Lenko!!" Volali Toby a Clock po celém okraji města . Byla tma a oni věděli že by Lenka dál než na okraj nesla . Najednou se něco mihlo v rohu a Clock se lekla . Toby si stoupnul před ní a nasadil si brýle .
,, Sem tu ..." Řekla Lenka a vylezla z poza keře.
,, CO SI JAKO MYSLÍŠ?! MY TE TU HLEDAME UŽ HODINU ! NEMŮŽEŠ JEN TAK ODEJÍT..!" Křičela Clock . Lenku měla moc ráda , ale byla na ni trochu naštvaná . Toby nic neříkal jen dal ruku Clock na rameno aby ji trochu uklidnil .
,, Omlouvám se , ale já už Jeffa nemiluju . Vlastně ho nesnáším!" Řekla konečně po krátké chvíli ticha Lenka a dlaněmi si zakryla oči. Znovu plakala . Clock a Toby ji objali .
,, N-nic s-se nedě-j-je ..." Utěšoval ji Toby . Nakonec se vrátili zpátky domů . Lenka jim neřekla , co se chystají Jane a Liu udělat. Věděla že by se snažili Jeffa ochránit , i když je to cvok .

Všichni byli doma . Až na Hoodieho , slendermana a Jeffa . Jeffa se nepodařilo najít a Hoodie vylákal Slandyho na procházku , aby nezjistil co se tu děje . Lenka všem řekla ,že ji Jeff chtěl jen využít na styk a že s ním končí. Litovala toho že neposlechla Slendermana .

Snad tak o půlnoci se Jeff vrátil domů . To už tam byli úplně všichni a hráli karty . Jeff se podíval na Lenku a jen ji hodil tašku s něčím před nohy a odešel do svého pokoje . Lenka si povdychla a podívala se dovnitř.

já a jeffKde žijí příběhy. Začni objevovat