18

46 8 4
                                    

Přišel za mnou muž . Byl to můj otec . Ten pravý . Políbil mě na čelo a pak z jeho pusy začal vycházet zelený plyn .

Probrala sem se . Byl večer (takže jako ráno protože my přez den spíme ) . Všichni spali na stejných pozicích , jak seděli když sme hrály karty . Protáhla sem se a šla do koupelny . Zrcadlo sem prelepila izolepou abych se nemusela na sebe koukat . Na to jak sem hnusná . Učesala sem si vlasy , ale tak že byli pořád rozcuchané , ale hezky . Šla sem ven do lesa . Chtěla sem se projít a popřemýšlel co vlastně bude dál .

Při moji chůzi sem začala mít pocit že mě někdo sleduje . Ohlédla sem se , ale nikde nikdo . Přidala sem do kroku . To něco taky zrychlilo . Chytlo mě to za rameno a já sebou škubla . Byla to Jane.

,, Ahoj " řekla a konečně mě pustila .
,, ... Nazdar . Co po mě chceš ? "
,, Všimla sem si , že ses s Jeffem sblížila."
,, Jo , no a co ? Do toho ti nic není , to je naše věc ."
,, Ano to je , škoda jen , že ho už brzy zabiju ."
,, PŘESTAŇ ŘÍKAT TAKOVÉ VĚCI! A NECH JEFFA NA POKOJI ! ON UDĚLAL HODNE SPATNYCH VECI , ALE ON ME MA RAD A JA JEHO TAKY." Křičela sem .
,, Klid , ale udělám to za 3dny . Přesně o půlnoci . Můžeš ho varovat a chránit , ale já ho znám a vím že tomu neodolá . Zabiju ho . Zabiju ho za to , co udělal mě, jeho bratrovi Liuovi a všem ostatním!"
,, Nemáš právo mi ho vzít ! Ochráním ho ! Dávám ti poslední šanci , odejdi a už nás oba nech . Jinak tě -"
,, ...zabiješ? Na to přece ani nemáš ... Není hrdinské zabíjet . Sama to dělat nechci , ale on si to zaslouží věř mi . Ani ho neznáš a nevíš čeho je schopen ."
,, Mlč už ! Mlč mlč mlč !!!" Křičela sem a ucpávala si uši dlanemi . Plakala sem . Najednou nastalo ticho . Otevřela sem oči a stal predemnou Jeff.

,, Co se stalo ?!" Ptal se a rychle mě objal.
,, To , to , to ti nemůžu říct ..." Plakala sem dal . Nechci mu říct že sem mluvila s Jane . Mohl by se zlobit , že sem mu to neřekla dřív . Nebo by se naštval na ni a chtěl by s ní bojovat .
,, Mě to říct můžeš Leni !" Řekl .
,, Prostě sem jen ... Unavená ." Zalhala sem.
,, Aha , já se bál docela . To bude dobrý , to dospis ."
,, Jeffe já tě miluju . Prosím neopouštěj mě !" Řekla sem a pevně ho stiskla.
,, Já tebe taky !" Řekl a dal mi francouzský polibek .

,, Já tebe taky !" Řekl a dal mi francouzský polibek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jen narychlo takový hnusný obrázek heh ...

Miluju ho . Nikdo mi ho nesmí vzít . Nenechám se o něj připravit . Vždy budu po jeho boku . Vždy !

Takže to je dneska vše . Chci se omluvit za neaktivitu , ale táta mi dal zaracha .mám nový Sony telefon a Tata už mi nebude pomáhat se psaním , protože se teď nebavíme . Napište nějaké otázky , Lenka a Jeff vám na ně odpoví ! A prosím napište Wattpadu email , více najdete na me nástěnce . Takže protože to táta už nekontroluje tak tu je víc chyb ale to snad nevadí pořád se učím . Takže děkuju za veškerou podporu, teď to bude hodně divoké .

já a jeffKde žijí příběhy. Začni objevovat