10.

61 11 0
                                    

Probudila sem se . Byl večer , protože creepypasty spí ve dne . Promnula sem si oči a upřela pohled na své ruce . Bledé a studené. Nehty zlámané . Co by na mě Jeff mohl vůbec vidět ? Vždyť sem mrtvola . Vstala sem a všimla si Clock sedící na rohu své postele .
,, Bré ráno " řekla a usmála se . Nebo to byl jen ta strnulé rozříznuté a sešité koutky ? Tak i tak sem Clock měla ráda . I když byla trochu morbidní , ale to asi všichni . Sally ještě spala . Po její včerejší nehodě se tomu nedivím .
,, Jdeme se najíst !"
,,Okay" odpověděla sem Clock .
Dole u starého dřevěného stolu seděli Toby , Jeff , Ben , Hoodie , Masky , Eyeless Jack. Na zemi ležel Smile dog a žral z misky . Popírali nám dobré ráno a my se posadili . Chyběl tam Slenderman, ale ten tu prý většinu času ani není .
Dala sem si cereálie s mlékem . Možná sem mrtvá , ale nechci se začít rozkládat . Navíc , chuť k jídlu mám pořád. Nenápadně sem se podívala na Jeffa . Všiml si mě a můj pohled odměnil mrknutím . Ben si z toho unaveně povzdechl .
,, C-co dneska p-p-plánujete ?" Ptal se Toby.
,, N-n-no j-j-já j-ještě n-nevím ..." Imitoval ho se smíchem Jeff . Smál se tomu jen on a Smile dog. Ben do něj rypnul loktem . Masky nakonec praštil rukou do stolu .
,, TO UŽ BY STAČILO!" Normálně skoro nemluví, takže mě jeho křik dost zaskočil . Pokračoval :
,, To že tu není Slenderman neznamená že se musíte chovat jako banda děcek! Tak už mlčte !" Jeff vstal a odešel ven . Asi se ho to dotklo , ale neměl odvahu se Maskymu postavit . Nastalo trapné ticho.

já a jeffKde žijí příběhy. Začni objevovat