22.

30 5 7
                                    

Kimberly the Killer (bonus creepypasta)

Kimberly byla obyčejná 13ti leta holka . Měla ráda hudbu a počítačové hry. Ve škole poznala svou nej kámošku Jenny .

Jak už to bývá , dobré časy netrvaly věčně . Její kamarádka ji nahradila za populární partičku a její rodiče se rozvedli . Všichni se jí vždycky smáli že je retard a že má jen půlku mozku .

Všichni ji vždy říkali , že je to všechno její chyba . Rodiče se kvůli jejímu mozku přeci jen rozvedli . Málo se usmívala a málo mluvila . Ona se ale ani usmívat víc nemohla , nešlo to !!! Kimberly začala mít deprese a přemýšlet o sebevraždě.

Jednoho dne přišla do školy nová holka. Menovala se Nina Žulková. Měla černo růžové vlasy a byla scene. Sedla si ke Kimberly a usmála se na ni . Byla to její nová BFF. Vždy, když si Jenny a její nová partička na Kimberly dovolovali tak je poslala doprdele . Byla hodná jen trochu šílená. Přesný opak Kim . Měla špatné známky a nebála se lidí. Byla ukecaná . Kim to ale nevadilo , byla ráda za kamarádku jakou byla Nina .

Nina se bohužel zamilovala do Jeffa Killera a zbláznila se . Vyrizla si do obličeje úsměv a odpálila oční víčka jako on . Stalkovala ho a vraždila lidi . Kim byla zase sama . Teda , čas od času ji Nina poslala dopis napsaný krví.

Potom se stalo něco hrozného . Nina zavraždila Jenny a celý její gang . Brutálně . Kim byla vyslýchána policii , protože si mysleli že s tím Nině pomohla . Kim pomalu ničila vina. Kdyby nebylo jí tak by Jenny ještě žila . I ti ostatní. Byli na Kim vždy zlí, ale toto si nezasloužili.

Neměla kam jít . Z telefonní budky zavolala domů mámě. Hned ji to zvedla . Byl tam i táta ? Zněli ustaraně. Řekli Kim ať dojde domů, že se o ní boji . Kim šla k domu ale schovala se do keře . V domě se svítilo a ona viděla siluetu 3. osoby . Byl to šerif. Rodiče ji zradili !

Čekala pár hodin , dokud to šerif nezdal a neodjel pryč . Pak pozorovala zhasnutí světel . Rodiče spali . Vloupala se do domu . Na gauči ležel otec (byli rozvedení a on tam byl jen pro matčin lepší pocit bezpečí ) . Kim sevřela v dlani kladivo co vzala z garáže .

TAKŽE JÁ UTEČU A TY SI TU V KLIDU SPÍŠ? TAKŽE JA SEM TEN PROBLÉM? ZASE ? PROČ MUSÍ BYT VSECHNO VUDYCKY MOJE VINA ? Přemýšlela zatímco mlátila kladivem do hlavy otce . Byl mrtví . Utrpěla si pot z tváře a vešla do matčině ložnice . Ta si rozla lampu protože slyšela údery . Seděla videsene na posteli . Štíhlá jen nahlas zakřičet NE , pak ji už Kim zasadila ránu do tváře . Její matka se snažila ránu vykrýt rukama , ale to Kim nezastavilo . Zlámala ji prsty na rukou a pak ji rozmlátila hlavu kladivem , dokud na ni nestrikal matčin mozek .

Kim se utrela do matčiny deky a šla do koupelny . Vzala nůž a rozřízla si ústa od ucha k uchu . Nůž položila spatky na poličku , vedle jejich léků od bolesti . Koukala se na sebe do zrcadla .

,,Heh , nechápu co všichni těší . Sak ani nejde poznat že mám mozkový nádor !"
Zasmála se a odešla .

 Sak ani nejde poznat že mám mozkový nádor !"Zasmála se a odešla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
já a jeffKde žijí příběhy. Začni objevovat