Někdy nestihneme ani začít žít a vše je pryč . Něco podobného se stalo mně .
A to zrovna když sem žít začínala . Jak se jmenoval ten řidič ? Proč mi to udělal ? Já jen chtěla nový domov ...
Ale toho už sem se nedočkala, alespoň ne tady .
Dívám se na moje tělo a najednou se probouzím. Co se to děje ? Co se stalo ? Bolí mě celé tělo . Achjo , že by mě vyhodili z auta za jízdy ? To musí být blbost . Vstala sem a rozhledla se . Byla sem v lese . Moc toho vidět nešlo , už nastal večer . Jak dlouho tady ležím ? Na zemi leželo moje oblečení a šátek . Bylo roztrhané . I tak sem si ho přez sebe hodila , abych nebyla nahá . Kéž bych si dokázala vzpomenout...
,, pst " oszval se hlas za mnou . Rychle sem se otočila . Byla to vysoká postava s černou kuklou a žlutou mikinou . Vždyť ano !
,, Hoddie ?!" Řekla sem překvapeně. Byl moje oblíbená creepypasta.
,, Ty mě znáš ? Co se ti prosimtě stalo?" Ptal se . Řekla sem že mu to povím potom , že mi je zima . Dal mi svou mikinu a odvedl mě dál do lesa. Byl tam velký opuštěný dům . Starý , tak sto let .
,, Tady bydlím , pod dál ." A taky sem šla. Uvnitř byla Clockwork a Toby . Šílené!
,, T-tak ty seš ta mrtvola !" Koktal Toby . Vypadal tak , jak sem si ho vždy představovala . Ale počkat, co to říká ?
,, Jak jako mrtvá ?" Ptala sem se a na Hoodiho pokyn se posadila .
,, Někdo tě uškrtil , koukej " řekla zničehonic Clockwork a ukázala mi malé zrcadko . A vskutku - bylo po mně .
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?