Proč sem pořád tak nespokojená ? Už mi nikdo neubližuje . Jeff mě má rád. Proč nedokážu nikdy vidět na životě to dobré? Ani po smrti se některé věci nemění ...
Posadila se vedle mě a já se na ni lépe zadívala . Nebyly to její vlasy , ale nějaká levná černá paruka . Taková , kterou si můžete koupit u ťamanů . Její obličej překrývala bílá maska s černými ústy . Šaty měla silonové a boty až moc velké . Přesto - působila tak elegantně!
,, Kdo si?" Zeptala sem se potichu .
,, Jane , a ty?'
,, Já sem Lenka . Máš hezké jméno !"
,, Děkuju , myslíš si , myslíš si že sem hezká i já?" Překvapila mě . Chvilku sem mlčela a pak rychle přikývla.
,, Jasně, vypadáš krásně!"
,, Nemusíš mi lhát , sem odporná ..."
,, Nejseš ! Jistě ses hodný člověk !" Začala se smát .
,, Tak hodný člověk ?"
,, Jo..."
,, To snad i ano ..." Odpověděla a zapálila si cigaretu .
,, Lenko , asi mi to nebudeš věřit - dnes večer zabiju Jeffa Killera !"Co?! Počkat , ale proč !? Proč by to chtěla udělat ? A jakto že ví že Jeff existuje ?! Nastalo ticho . Jane si sundala masku . Byla pod ní - zohyzděna. Neměla nos , oční víčka , rty , ... Jen oči, které se nedokázali soustředit na pár sekund na stejné místo . Neměla ani uši . Jen díry na boku hlavy . Byly to popáleniny .
,, Teď je řada na tobě ..." Řekla a rukou ukázala na můj šátek . Byla sem v šoku , ale ani mě nenapadlo ji neposlechnout . Šátek sem si sundala .
,, Takže je to pravda ... Je váš víc !' prohlásila a potáhla si cigarety .
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?