,, Takže o nás víš ..." Řekla sem dost bezmyšlenkovitě.
,, Jo , jinak bych to asi neříkala že ?" Odpověděla a zahodila tu oranžovou část cíga . Nevěděla sem si rady .
,, Jeffovi prosím neubližuj!" Co to vlastně říkám ? Jasně že jí zrovna já nedokážu zastavit .
,, Ty ho máš asi ráda co?"
,, No ne tyvado nesnáším ho ze 😂"
,, Víš, taky sem ho měla ráda . Ale on není takový, jakým se zdá být . Povím ti můj příběh ... " Sice sem se jí neprosila , aby mi to řekla , ale ani sem ji nezastavovala .Řekla mi , že vše - o tom jak ji polyl benzínem a podpálil a tak . Byla sem zhrozena. Věděla sem , že zabíjí lidi , ale ne že je pálí. Navíc ona mu Jane nic neudělala . Tu paruku a masku ji poslal Jeff do nemocnice. Což byla hrozná šikana . Nevěděla sem si rady co dál ... Co si mám teď o Jeffovi myslet ?
,, Přidej se ke mně!" Řekla nakonec Jane.
,, No ... Jakože ten tvůj příběh je hodně smutný a je mi to líto , ale já je nemůžu zradit . Navíc , toto je tvoje pomsta ."
,, Nejsem jediná , které to udělal . Dělá to zas a znova. Někdo ho musí zastavit . On je psychouš . Myslíš si snad že mu de o nějakou tvoji pomstu tvému vrahovi ? Ale blbost!"
,, O čem to mluvíš ? Kdo ti to řekl ?! "Jane mi neodpověděla , jen vstala a pomalým krokem odcházela . Ptala sem se jí a volala na ni . Otočila se a já uslyšela jen :
,, Brzy ti to dojde , věřím ti . Až se to stane , tak víš kde mě najdeš . Jeffa nechám žít ještě chvilku , abys neřekla ..."
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?