Me srdce už dlouho nebije - tak proč mám pocit že se právě zlomilo vejpůl ?
Vrátila sem se zpátky domů do lesa . Před domem čekal Toby s Maskym . Masky mě chytil za ruce a podíval se na ně zblízka s rozsvícenou baterkou . Chtěla sem mu v tom zabránit , ale byl o dost silnější než já . Podíval se na moje rány .
,, Proč to děláš ?" Zeptal se a konečně polevil uchyp me ruky , takže sem ji vytrhla z jeho vzevreti.
,, Do toho ti nic není ..."
,, A-ale kdes b-byla ? H-hledali sme t-tě!" Vykoktával Toby a v ruce si během toho hrál se zapalovačem . Měl totiž na oheň úchylku .
,, Šla sem se jen projít." Masky se otočil a odešel dovnitř. Toby ho následoval . Vešla sem dovnitř . Clockwork tam kouřila cigaretu . Hráli s Jeffem , Benem , smile dogem a Hoodim pokr . Jeff měl řezanec na krku . Pily vodku . Otočili se na mě a skupinově mě pozdravili . Jeff se posunul na bok gauče a poklepal na volné místo . Chtěl abych si k němu sedla . To sem taky udělala . Hrál a karty mi ukazoval opatrně . Pevně sem ho objala . Vysvětloval mi pravidla hry . Pak sem si všimla jak podvádí. Měl v rukávu eso . Jen se na mě usmál a zašeptal .
,, Takto vždycky vyhraju ..." Neodpověděla sem . Pevně sem ho stiskla . Nechtěla sem , aby mě opustil . Aby mu Jane ublížila .Jeff vytasil karty . Vyhrál . Všichni se chytli za hlavy .
,, To není fér , jakto že vždycky vyhraješ !" Křičela Clock .
,, Podle mě podvádí ..." Odpověděl Smile dog a poskrabal se za uchem .
,, Achjo , ještě jednu hru?" Nabídl Hoodie . Ben si utiral slzy . Jeffovi vždy fandil a přál výhru , ale právě prohrál svoji Kofolu. A to bolelo . Já Jeffovi jen zašeptala :
,, Miluju tě , Jeffe ." Usmál se a objal mě .
,, Já tebe taky , Lenko."
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?