17

52 9 2
                                    

Byla sem tak šťastná . Na chvíli , jako bych zapomněla na vše zle . Třeba na Jane nebo na to že sem mrtvá .  V Jeffove náručí sem byla tepla . Hrál mě a vdechoval do mě život .

,, Heh , mam chuť na to někoho zabit ..." Řekl Jeff a já se zamyslela. Miluju ho i když zabiji . To je šílené .
,, Co tak Lencineho vraha ?" Zeptala se Clock a nastalo trapné ticho .
,, Clock , to se teď nehodí -!" Odpověděl Ben naštvaně a odkaslal si .
,, Ale proč ne ?" Řekl Jeff . Ben se na něj podíval , jako by ho v této slovní při zradil .
,, No tak toho asi nenajdeme že ?"
,, Dá si někdo rohlík ?" Zeptal se pedofilním hlasem černobílý klaun . Lekla sem se ho .
,, Běž do háje Laughing Jacku !" Napomenula ho Clock a hodila po něm kartu . Bála sem se ho . Ale asi byl součástí místní party .
,, Jo , promiň Lenko . Tento retard je Laug , teda to je jeho přezdívka . Bydlí ve sklepě a NEMA CHODIT VEN!" Vysvětlil Smile dog a zavrčel .
,, Ale já vám jen chtěl nabídnout rohlíky ..." Řekl Laug smutně a otočil se .
,, Plave nuda po Vltavě jakou nudnou barvu má ..." Ozvalo se od schodiště . Byla do Sally , která teď byla posedlá otravným pomerančem . Všichni sme se začali smát , zatímco se Ben chytal za čelo . Byli to blázni ! Ale mám je ráda . Pořád sem myslela nad mým vrahem . Pravda ... Asi jo nenajdeme . Ale chci . Ale teď musím hlavně zastavit Jane , aby neublížila Jeffovi protože ho miluju.

já a jeffKde žijí příběhy. Začni objevovat