21

42 8 10
                                    

Z pohledu Clockwork:

Začal večer , ale já byla vzhůru dřív jak ostatní . Slyšela sem hluk , někdo běhal ven . A taky sem slyšela , jak Jeffrey něco křičí . Rozhlédla sem se po pokoji . Kde je Lenka ? Že by se s Jeffem hádali ? Kdo ví, Jeff umí být pěknej blbeček. Kéž by si mě Toby všímal tak jako Jeff ! Otevřely se dveře .

,, Clock , máme problém !" Řekl Ben . Byl ještě v pyžamu. Na hlavě měl svoji Link čepičku.

Řekl mi , že se Lenka s Jeffem pohádala . Utekla mu a Jeff někam odešel .
,, Musíme je najít , dřív než udělá někdo z nich nějakou blbost !" Přerušila sem trapné ticho. U stolu sme seděli já , Ben , Toby 🖤 , Masky a Hoodie . Zbytek asi ještě spal , ale upřímně bylo asi dobře , že nám tu neštěkal do řeči Smile dog .

,, N-no b-b-budeme se m-muset r-rozdelit na d-dve s-skupiny ..." Vykoktával roztomile Toby . Jeff na něj byl vždycky hnusnej , ale Toby vůči němu necítil zášť . On už byl takový . Vždy hodný a přátelský ...

,, Souhlasím , takže - Já a Ben půjdeme hledat Jeffa , protože je Ben jeho kámoš . A Clock s Tobym najdou Lenku " Rozhodl Masky . Znervóznila sem . Takže já půjdu s Tobym ? Snažila sem se moje rozrušení nedávat znát , ale Ben se na mě pousmál .
,, A co já ?" Zeptal se Hoodie smutně .
,, Ty - musíš se postarat aby na toto nepřišel Slenderman ! To by bylo zly ! Ty seš jeho mazánek , tak nám kryj záda a nikomu ani muk !" Odpověděl Masky . Hoodie souhlasil . Rychle sme se lépe oblékli a vyšli ven . Na zemi v listí byly tažené stopy . To byl jistě Jeff . Protože kulhal . S Tobym sme šli směrem k městu . Cestou sme mlčeli , protože sme oba introverti . A taky se styděl jistě .

Najednou sem zakopla a padala na zem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najednou sem zakopla a padala na zem . Toby mě chytil za ruku a pomohl mi vztat .
,, S-s-ses v p-poradku ?" Ptal se s vyděšeným mutijicim hlasem . Usmála sem se a oprášila si oblečení .
,, Toby , až to vyřešíme , s těma dvouma tak ... Bych si s tebou chtěla promluvit ..."

já a jeffKde žijí příběhy. Začni objevovat