Slenderman není milující otec creepypast a proxies . Je to spíš dozorce v koncentráku .
,,... Tebe poslouchat bude ..." Pokračoval Slenderman a jeho chapadla mě v ten moment už úplně spoutala . Štípla sem do nich a pustily me .
,, Nebudu mu diktovat co má dělat ! Jestli to chceš , tak je to udělej sám !"
,, Čekal sem , že budeš moudřejší... Buď mě poslechneš , nebo si tu zhij ... Ale ty už se proměňuješ v prach delší dobu . Nemá smysl hrát si na hrdinku , myslíš že o tebe bude mít zájem , až se rozpadnes ? "
,, Mlč , mlč už! Už nic neříkej !" Křičela sem se slzamy v očích. Měl pravdu , ale pořád ... Nemůžu zradit Jeffa! Slandy mě objal .
,, Vím , že uděláš správnou věc ..." Řekl a konečně mě nechal jít . Běžela sem splátky domů a plakala . Co mám teď dělat ?! Mám to někomu říct ? Jeffovi jistě ne , on by zaútočil na Slendermana a ten by ho jistě zabil ... Jeff je silný , ale pořád jen člověk . Za to já sem mrtvola . Nechci přestat existovat . Nechci uhnit ! Konečně mám pro co žít. Ach jo! Před domem čekal smile dog .
,, Co se děje Lenko? " Zeptal se a já se rozbrečela ještě víc . Na nic se neptal . Jen mě objal a slízl mi slzy z tváře . Kéž bych mu to mohla říct . Komukoliv! Potřebuju radu , ale nechci do toho zatahat víc lidí . Možná , že vím komu to říct .......
ČTEŠ
já a jeff
HorrorLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?