9.

72 12 0
                                    

Jane byla jeho spolužačka. K Jeffovi byla vždy hodná . Tak proč ji to udělal ? Proč ji změnil osud ?

Vyprávěl mi o ní . O tom co jí udělal . Polil ji hořlavinou a zapálil .
Jane nemá vlasy , ani obličej . Je skoro slepá . Nosí černou paruku a bílou masku . Ty ji poslal Jeff. To je pěknej hajzl!

Prý po něm jde a chce pomstu. Nedivím se jí . Ale Jeff je teď moje rodina . Nemůžu dovolit aby mu ublížila !

Nakonec sem z toho byla tak unavená a rozrušená že sem začala brečet . Jeff asi nechápal proč . Ale objal mě a řekl že to bude dobrý . Věděla sem že nebude , ale když on byl tak ...

*Sksk*

Naše objetí přerušil Smile dog . 

,, Psal sem ti e-mail Jeffe , ale nepřečetl sis ho ." Pravil děsivý pes .
,, Promiň Smile ale teď se to úplně nehodí " odpověděl Jeff a očima mu ukázal na mě . Smile dog to asi moc nechápal , ale odešel . Jeff mě potom zavedl do pokoje . Holky už spaly. Uložil mě do postele a odešel . Je to skoro až gentleman. Ale je úplně šílenej ! Musím si na něj dávat pozor...

Sally mě večer probrala . Počůrala se . Pomohla sem ji vymýt matraci a oblečení . (Tekla tam voda jen ne pitná)

Myslím, že mě tu mají rádi . Jen u Slendermana člověk nikdy neví . Asi protože vypadá jak manekýna z obchoďáku.

já a jeffKde žijí příběhy. Začni objevovat