Den 3/3
Lenka se podívala do tašky a vykřikla. Pustila ji na zem a z ní se vyvalila lidská hlava . Všichni se na hlavu podívali a Clock Lenku objala .
,, Je to jen hlava , ta ti neublíží ..." Říkal Masky .
,, MŮŽEME TŘEBA ŘEŠIT ŽE JI JEFF DAL USEKNUTOU HLAVU?!" Křičel naštvaně Ben a Toby se chytl za hlavu .,, Já vím proč ses lekla . Nebylo to jen tou hlavou viď ? " Zašeptal Lence do ucha známý hlas. Normálně zněl Laughing Jack pisklavým tónem . Teď byl jeho hlas soustředěný a vážný. Lenka zavřela oči a když je otevřela , byla v temné místnosti. Otočila se za zdrojem hlasu a stál tam on . Vysoký a shrbený. Usmál se .
,, Proč jim to neřekneš ? Bojíš se ? Pořád se ho bojíš? "
,, Nebojím se ho ! Ale prostě ..." Oháněla se slovy Lenka .
,, Ale co? Co ti udělá? Co by ti tak jen mohl udělat ?" Skákal ji zase do řeči černobílý klaun .
,, Ty moc dobře víš co ..." Lenka skoro až šeptala . Nervózně si nehty zaryvala do hnijící kůže na rukou .
,, Tak mi to pověz . Co ti udělá ?",, ZNOVU MĚ ZNÁSILNÍ!"
Nastalo ticho. Lenka otevřela oči a její kamarádi se na ni šokovaně koukali. Lenka se rozbrečela a Clock ji pevně stiskla v náručí.
,, Už je to dobré, už si v bezpečí..." Utěšovala jí šepotem do vlasů . Všichni (někteří z donucení , zejo Masky) se k objetí připojili. Byl to i přez to všechno krásný moment .
Hlava Lencineho nevlastního otce stále ležela na zemi , dokud ji později Smile Dog neodešel zakopat bůh ví kam .
Miluju tě Jeffe. V každé realitě a v každém životě tě miluji. Si ten jediný muž co mě kdy dokázal milovat tak , jak si to přeji. Je už pozdě na to tě zachránit?
Lenka vysvětlila co hrozí Jeffovi ostatním . Možná už nezíská zpět svého kluka , ale i tak nemůže nechat zemřít někoho koho má tak moc ráda .
Ben se jakožto Jeffuv nejlepší kámoš rozhodl vést akci Záchrana. Nerozdělili se , protože Ben věděl že pokud má dojít k něčemu mezi Liu a Jeffem , bude to jen na jednom místě - jejich dětský dům. Rychle vyrazily . Lenka neměla už čas na to plakat. Byla odhodlaná, jako nikdy předtím. Sla s nimi i Sally .
Mezitím Jeff dorazil na místo , kde dříve stál jeho dům. Teď , po požáru z něj zbyly jen rujny. Jeff se tentokrát doopravdy neusmival . Zpoza zbytků schodiště se ozval mužský hlas .
,, Věděl sem , že sem dorazíš ... Už je to 5let . Přesně ." Poznamenal Liu a seskočil dolů. Stal vrahovi své rodiny před očima . Ten večer zabil i jeho bratra . Toto už nebyl on - to si alespoň Liu opakoval v hlavě . Jeff stal v úžasu .
,, Vyrostl si ..." Dostal ze sebe konečně. Liz opravdu vyrostl . Byl skoro stejně vysoký jako jeho bratříček .
,, A ty si zase zestárl..."
,, Všichni starneme ..."
,, Až na naše rodiče viď ?" Na to Jeff neodpověděl. Jestli pak mu jich bylo líto ? Jen prázdně natáhl ruku a pohladil Liuovu tvář. Lidi stal překvapeně a pak se otrhnul od pohlazení.
,, Ublížil sem ti ... Ale pořád si krásný ..." Říkal Jeff a Liu se zatvářil dost podrážděně.
,, Jane!" Zvolal a ona přiběhla . Jeff se na ní ani nepodíval. To jí naštvalo .
,, Vím co chceš udělat , tak ti to usnadním. Do toho , zabij mě !" Řekl Jeff a přiblížil se o krok blíže .
ČTEŠ
já a jeff
HororLenka se dostane do říše creepypast . Potká Jeffa a jejich vztah se brzy prohloubí. Dokáže Lenka přepsat srdce psychopata a nehroutit se ?