יולי ניסתה לפתוח את עינייה. והדבר הראשון שראתה זה המון פרצופים מטושטשים.
כשראיתה התחדדה, היא ראתה פרצופים של ילדים מהשכבה שלה, עומדים במעגל סביבה. וממש מעליה, היה הפרצוף הדואג של מייקל שחסם את דרכן של נוי, דנה ואמה אל יולי.
"תראו תראו! המוזרה החולה בנפש והצמאה לתשומת לב התעוררה סוף סוף!" שמעה יולי את איתן אומר.
אם מיקה הייתה אחראית על התעללות ביולי של הבנות, איתן היה האחראי של הבנים.
"תסתום כבר את הפה שלך איתן!" סינן מייקל בזעם, אחר כך הוא פנה אל יולי ושאל: "את בסדר? הכל טוב?"
"לי אתה אומר לסתום? הגברת צומי הזאת עכשיו בכל הרשת רק בגלל שביימה טביעה ועשתה פרצוף מסכן!"יולי נזכרה באירועים שקרו, איך היא, נוי, דנה ואמה הלכו למסיבה, איך דנה בעטה בג'ון, איך היא דיברה עם מייקל, ואיך רבה עם מיקה, ואיך- אוי
נזרקה לבריכה והסכימה לטבוע ולוותר על חייה...
ו...
מי זה היה שהציל אותה?
כי אין מצב שזה היה מייקל.
נכון?
נכון??"תראו! גם עכשיו גברת צומי עושה פרצוף מסכן! היא יכלה באותה מידה להגיד: 'אוי אני מסכנה! תשימו לב אלי! תטפלו בי!!'"
"איתן אמרתי לך לסתום!!" מייקל כבר כמעט צעק "אז הכל טוב?" הוא שאל את יולי.
יולי התעשתה וענתה לו בקול מעט צרוד: "כן הכל טוב" ואז נזכרה במה שאמר קודם איתן ושאלה: "מה זאת אומרת 'רצה בכל הרשת'?""פשוט תראי!" השיב איתן ודחף את הטלפון שלו לפניה של יולי. יולי ראתה סרטון, עם מאות אלפי או אפילו מליון לייקים וצפיות, ובו מראים אותה נזרקת לבריכה וטובעת. כמה שניות אחרי רואים בסרטון את מייקל קופץ לבריכה ומציל אותה.
"תודה" היא אמרה בשקט למייקל. מייקל רק חייך אליה, ועזר לה לקום.
ברגע שהיא עמדה (על מי אני עובדת? נשענה על מייקל שחיבק את כתפיה ועזר לה להיות יציבה) נוי, דנה ואמה ישר רצו אליה בחיבוקים ובשאלות, בזמן ששאר הילדים התפזרו.
"את בטוח בסדר?" מייקל לחש לאוזנה.
"כן בטח! הכל טוב! אתה רואה? אני מצליחה לעמוד רגיל!" היא ענתה לו וכהוכחה ניסתה לעמוד בלי עזרתו. שנייה אחרי היא נפלה, אבל מייקל הספיק לתפוס אותה."גברת צומי מכה שנית!!" היא שמעה את איתן אומר וראתה את פרצופה האדום מזעם של מיקה.
"נראה לי שכדאי שתלכי הביתה, אני אסיע אותך. בואי" אמר מייקל והלך ביחד עם יולי בזמן שהיא ניסתה לשכנע אותו שלא צריך. לאחר שלא הצליחה היא אמרה להתראות לחברותיה ושלא ידאגו לה.
"אתה לא צריך להסיע אותי, באמת שלא. זאת מסיבת היום הולדת שלך! אני יכולה לבקש מנוי..."
"לא הכל טוב העיקר שתרגישי טוב יותר" הוא אמר ופתח את הדלת הקדמית וסימן ליולי להתיישב. לאחר מכן הוא נכנס למושב הנהג והניע את האוטו.
---------------------------------
כן!
זה מה שאתם חושבים שזה!
פרק חדש!!
אז אחרי הרבה זמן שנעלמתי כי לא היו לי רעיונות, סוף סוף התיישבתי ועבדתי על הפרק!
כן, זה פרק קצר, אבל לפחות יש פרק!
אם אתם רוצים עוד פרקים אני אשמח אם תשימו כוכב ותגיבו לי כי באמת שיש לי מלא מה לשפר ואני אשמח לרעיונות ולעצות!
YOU ARE READING
העולם הנסתר
Fantasyיולי סלאן, שסובלת בריונות ועוברת חרם מאז הגן, לא מופתעת למצוא את עצמה נופלת לבריכה במסיבה הכי גדולה בשכבה כשכולם מסתכלים עליה. למה היא נפלה? מסיבה פשוטה: דחפו אותה. אבל כשמייקל, הנער הכי חתיך ועשיר בשכבה, שערך את המסיבה הזאת, ושבמקרה (רק במקרה) יול...