Dwa miesiące później:
Pv Agata:
Budzę się w ramionach swojej kobiety. Uśmiecham się z myślą,że przy mnie się bardziej otworzyła.
Często rozmawiamy o tym co ją trapi i opowiedziała też o swoich wrogach. Boi się,że zrobią mi krzywdę,ale nie takie rzeczy przeżywałam.
Za to moje dzieci zamieszkały u mojej teściowej dla bezpieczeństwa. Co weekend jeżdżę do nich aby śledzić z nimi czas.
Ada razem zemną jeździ.
Polubiła ich tak samo jak dzieciaki ją. Dla mnie to ważne,że zaakceptowali mój związek z dziewczyną.
Tak samo jak była teściowa ją polubiła. Chce tego abym była szczęśliwa a jak jestem z Adą to czuję się bardziej sobą.
Wtulam się w ciało swojej dziewczyny jeszcze bardziej gdy ona mnie obejmuje. Nadal spała bo ma umiarkowany oddech i bicie serca.
Postawiłam wstać aby zrobić nam śniadanie i kawę. Wstaje powoli z łóżka aby nie obudzić swojej blondynki,która spokojnie śpi.
Podchodzę do szafy aby wyjąć szlafrok. Wczoraj Ada mnie trochę wymęczyła,ale wspomnienie z tego wieczoru i nocy przyprawiają mnie o lekkie ciarki.
Jednak były to przyjemne dreszcze.
Czując jej usta i dotyk na swojej skórze to jest cudowne uczucie.
Wychodzę po cichu z pokoju i kieruje się w stronę schodów. Idę nimi na dół do kuchni.
Gdy znalazłam się już na dole to idę do kuchni.
Zaczęłam zbierać nasze ciuchy,które były porozwalane po kuchni i na korytarzu. Wczoraj wyszło to spontanicznie i niekontrolowanie.
Ada naprawdę jest cudowna. I nie tylko w łóżku,ale ogólnie jest cudowna.
Gdy pozbierałam nasze rzeczy to idę już prosto do kuchni.
Zastanawiam się co mam zrobić na śniadanie. Hmm... Dobra już wiem.
Naleśniki z bananami i czekoladą. Ostatnio wspominała,że uwielbia naleśniki z tymi dodatkami.
Wyjmuje wszystkie potrzebne mi produkty po czym wstawiam wodę na kawę.
Wyjmuje dwa kubki i miskę aby zmieszać składniki.
Wsypuję mąkę do miski po czym dodaje jajko,sól i trochę cukru. Po chwili do tego wlewam odpowiednią ilość mleka.
Zaczynam mieszać wszystko razem dopóki nie zaczęła się gotować woda. Podchodzę do kuchenki i wyłączam ogień.
Biorę czajnik i zalewam nasze kawy.
Wiem,że Majcher lubi z mlekiem więc wlewam do jej kubka trochę mleka.
Wracam do poprzedniej czynności. Czyli zaczęcie smażenia naleśników.
Wyjmuje patelnie i na nowo odpalam gaz. Kładę przedmiot na ogień aby się rozgrzało. Wlałam trochę oleju i czekam chwilę.
Po chwili czekania daje trochę masy na patelnię.
Uwielbiam gotować.
Pół godziny później:
Śniadanie było już gotowe więc idę na górę aby obudzić blondynkę,która nadal spała. Idąc schodami uśmiech nie schodzi mi z ust.
Po prostu cieszę się,że mogę kogoś pokochać na nowo.
Nie odpuszczę Ady. Jest dla mnie kimś ważnym i nie mam zamiaru jej stracić.
CZYTASZ
Let Me Love You (Dzielnica Strachu) (2024)
AcciónAgata Rychlik jest komisarzem na Gorczaku. Wychowuje samotnie trójkę dzieci. Jest jedną z najlepszych komisarzy. Agata ma 30 lat i w jej życiu pojawi się ktoś nowy. Jednak czy dowie się prawdy o NIEJ? Adrianna Majcher nowa dzielnicowa na Gorczaku. P...