Dwa tygodnie później:
Pv Agata:Dzisiaj był wielki dzień bo od rana wszyscy się szykujemy. A teraz to Ola robi mi lekki makijaż zanim założę sukienkę.
Uparła się z tym,że ona zrobi mi włosy i makijaż a ja? Nie mogłam się sprzeciwiać bo w końcu jest moją druhną.
A jeśli chodzi o Wikinga to dziewczyny nieźle go urządziły po wieczorze panieńskim. Ada zrobiła to co mu powiedziała.
Poszła do szefa i mu opowiedziała co zrobił Lubecki oraz w jakim stanie był. Wtedy po raz pierwszy szef był tak wkurwiony.
Prawie go z roboty wyjebał,ale jedynie go zawiesił na parę dni. Miał zakaz zbliżania się do mnie.
Ashley i Ares zostają z Olą oraz Rafałem. Obiecali się nimi zająć przez ten czas kiedy nie będzie mnie i mojej kobiety.
Majcher dzisiaj chodziła cała w nerwach bo nie chce aby coś się stało. Jednak każdy z nas próbował ją uspokoić. Jedynie mnie posłuchała i siedziała w innym pokoju.
Ona miała jechać pierwsza aby nie widziała mnie w sukience zanim nie pojawię się przed ołtarzem.
To nie będzie żaden cywilny ślub tylko kościelny. Jednak będzie on nad jeziorem zorganizowany a restauracja jest praktycznie,że obok.
Sama się stresowałam tym dniem,ale wiem,że to jest najlepsza decyzja w moim życiu. A tym bardziej,że cholernie kocham tą uroczą blondynkę.
Chciałam z nią przyszłość.
Nie chcę nikogo innego i wiem, że dużo nas spotka jednak na pewno damy radę.
Gdy Grodziec skończyła makijaż to zabrała się za robienie mi loków. Zaczęła powoli robić loki.
- Wiesz, że nie masz czym się stresować co nie?- pyta się
- Wiem,że nie mam czym- odpowiadam spoglądając w lustro
- Ada kocha ciebie a ty ją więc nie widzę żadnych przeszkód- odparła
- Nie żałuję niczego co jest z nią związane. Każda spędzona z nią chwila jest najlepsza- rzekłam szczerze
- Dlatego uśmiechnij się i pokaż jej,że wie z kim bierze ślub- powiedziała poważnie
Uśmiecham się na jej słowa. Po kolejnych minutach Ola skończyła swoją robotę. Nie mogłam wyjść z podziwu,że zrobiła to naprawdę pięknie.
Wstaję z swojego miejsca i podchodzę do sukienki. Była biała i długa bez ramiączek. Była idealna i wygodna.
Dziewczyny pomagały mi w wyborze.
Ola stała za mną aby pomóc założyć mi sukienkę. Ściągnęłam szlafrok i wzięłam od razu sukienkę do ręki.
- Oby teraz nikt nie wszedł do pokoju gdy stoję na pół naga- powiedziałam na co obydwie się zaśmiałyśmy
- Jakby to była Ada to zabiłaby mnie,ale ja mam Rafała a laski mnie nie kręcą- stwierdziła
Grodziec wzięła ode mnie sukienkę i kazała podnieść mi ręce. Zaczęła mi ją zakładać.
Gdy się już udało to podeszłam do lustra aby zobaczyć jak to wygląda. Muszę przyznać,że wyglądam naprawdę pięknie...
- Japierdole... Wygląda idealnie- sapnęłam
- Laska wyglądasz olśniewająco!- krzyknęła radośnie- Adzie to chyba opadnie szczęka na ołtarzu- dodała po chwili
- Nie mogę w to uwierzyć,że niedługo będę Majcher a nie Rychlik- odparłam szczerze
CZYTASZ
Let Me Love You (Dzielnica Strachu) (2024)
AcciónAgata Rychlik jest komisarzem na Gorczaku. Wychowuje samotnie trójkę dzieci. Jest jedną z najlepszych komisarzy. Agata ma 30 lat i w jej życiu pojawi się ktoś nowy. Jednak czy dowie się prawdy o NIEJ? Adrianna Majcher nowa dzielnicowa na Gorczaku. P...