esi | 6

664 116 103
                                    

Yorumlar çok düşmüşşş, 50 yorum göriyim bu bölüm 🥲 küsüşmeyelim 😔

...

28 mart 2023, Kore.

Felix ceketinin düğmelerini iliklerken sandalyede biraz toparlandı. Birazdan Jeongin ve Chan çıkacaktı. Az önce yanlarındaydı, hazır olduklarına emindi ancak hâlâ tedirginlik vardı üzerinde. Gülümsedi nazikçe. İleride oturan ailesini gördüğünde gülümsemekten başka bir şey yapamamıştı. Şu an nikah masasında, sadıçların yerinde oturuyordu ancak yanı boştu.

Az önce diğer sadıçın kim olduğunu öğrenmişti. Hyunjin. Belkide bu yüzden tedirgindi, bilmiyordu. Onu göreceğini zaten biliyordu ama birazdan gelip yanına oturacağını yeni öğrenmişti. Bu biraz onu tedirgin ediyordu.

Gözleri Jisung ve Minho'nun olduğu masaya kaydı. Jisung iki gün önce gelebilmişti. Geldiği gibi de Felix'i kuzenlerinin evinden alıp Minho'nun evine götürmüştü. Minho, Felix'in önceden geldiğini bilmediği için onu kuzenlerinin evinden alamamıştı. Jisung geldiğinde öğrenmiş, öğrendiği gibi de arkadaşını tabiri caizse kurtarmıştı.

"Gerilme Lix, iyisin. Jeongin de iyi. Her şey mükemmel olacak."

Kendini içten içe rahatlatmaya çalışsa da tam anlamıyla rahatlayamıyordu. Chan bir askerdi, her an ani bir görevi çıkıp, gitmek zorunda kalabilirdi. Ya da herhangi bir düşmanı bugün düğününün olduğunu öğrenip rahat vermeyebilirdi.

Yan sandalyesinin çekildiğini hissettiğinde o tarafa bakmadı. Ceketinin içinde ki siyah gömleğin bir düğmesini açıp derin bir nefes aldı. Gerginlikten bayılacak gibiydi.

"Her şey mükemmel olur mu bilemem ama, sen mükemmel görünüyorsun."

Yanından gelen ses tanıdık olmayınca o tarafa döndü. Tanımadığı bir adam yanına oturmuş, Felix'e bakıyordu. Felix sadece göz devirip önüne döndü. Hyunjin'in geleceğini sanarken tanımadığı bir adamı görmek daha da germişti onu.

Ceketini tekrar düzeltecekken iki omzuna da konulan ellerle durdu. Elleri aşağı düşerken kafasını arkaya atıp kimin geldiğine baktı.

"Haklısın, mükemmel görünüyor. Ama sen benim oturmam gereken yerde otururken pek de mükemmel görünmüyorsun Yoi."

Hyunjin duygusuz bir tebessüm bırakıp Yoi'nin kalkmasını bekledi. Yoi kalktığında yerine oturdu. Yoi hazır ola geçip selam verdi.

"Kusura bakmayın, komutanım!"

"Yerine geç."

Yoi hızla platformdan inerken Hyunjin daha güzel bir gülüşle Felix'e döndü.

"Çok güzel görünüyorsun."

Felix kafasıyla onaylayıp tekrar önüne döndü. Döndüğünde aklında dönen cümleyle kaşları çatıldı. Yoi denen adam, 'kusura bakmayın komutanım demişti'. Bu gerçekle Hyunjin'e döndüğünde Hyunjin de üzerindeki bakışlarla tekrar ona dönmüştü.

"Asker misin sen?"

Hyunjin'in dudağının kenarı yükselirken kafasıyla onayladı. "Yeni üsteğmen oldum. Yoi yeni katıldı time, o yüzden biraz bilgisiz. Rahatsız ettiyse onun adına özür dilerim."

"Etmedi, yeni gelmişti zaten. Tatlı birine benziyor."

Hyunjin göz ucuyla Yoi'ye baktı. Timin olduğu masaya oturmuştu.

"Düşündüğün gibi biri değil, emin ol. Ayrıca henüz küçük."

Felix kısıkça bir kıkırtı kaçırdı dudaklarından. "Onunla olmak gibi bir düşüncem yok, Hyunjin. Olgun erkeklerden hoşlanıyorum, çocuklarla uğraşamam."

Bu cümlelere Hyunjin de gülüp kafasını iki yana salladı. İstemsizce yaptığı bir hareketti.

"Evet, biliyorum. O yüzden sadece benden etkilendin, değil mi?"

"Sadece senden etkilendiğimi nereden biliyorsun?"

Hyunjin anında Felix'e döndü. Felix'in tatlı tatlı güldüğünü gördüğünde kaşları çatıldı.

"Ne?"

"Hyunjin, ben bir çocuk değilim. İki kere seviştik diye sana bağlanacak değilim. Yani duygusal boşlukta olmayacak kadar büyük bir adamım. Elbette senden başkaları beni etkileyebilir."

"Sanmıyorum. Neredeyse bir yıl önce, tanıştığımızda ilk defa benden etkilendin. Ve şu an bile etkileneceğin tek adam benim. Hatta tek insan. Bir kadın bile etkileyemez seni."

Çatılan kaşları düzeldi. Güzel bir tebessümle baktı Felix'in yüzüne.

"Seni benden başkası etkileyemez Felix. Sen, bana ait olduğunu, kendi doğum gününde belli ettin zaten."

...

Yorumlar böyle oldukça sınır koyucam asklarim 🥹🥹🥹

Yorumlar böyle oldukça sınır koyucam asklarim 🥹🥹🥹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

ellerim seni istedi | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin