esi | 9

653 120 50
                                    

Bu bölüm bi tık kısa, o yüzden 45 sınır 🤭

Sınır geçilirse akşam bi tane daha bölüm gelir 🤭

...

Haziran 2023, İtalya.

Felix elinde ki dosyaları dolaba yerleştirirken bir yandan da sürekli telefonunu kontrol ediyordu. Hyunjin üç hafta önce sadece kısa bir mesaj atmıştı; 'göreve gidiyorum, ne kadar süreceği belirsiz.'

Üç ay önce onun evinde kaldığı gece en huzurlu uykusunu uyumuştu. Uyandığında ise bulduğu bir kağıda numarasını yazmış, evden çıkmıştı. Çıkmadan önce de Hyunjin'i doya doya öpmüştü. Onu uyandırmadan evden çıkmıştı. Biraz daha oyalansa uçağa geç kalacaktı, biliyordu. Hızlıca arkadaşının evine gidip eşyalarını almıştı. Jisung sabahın köründe onu darlasa bile daha sonra konuşacaklarını söyleyerek gitmişti.

İki ay boyunca her gün konuşmuşlardı. Hyunjin göreve gidene kadar Felix ne zaman yazsa bir kaç dakika içinde cevaplamıştı.

"Of Hyunjin ya. Daha erken haber verseydin gitmeden önce biraz daha konuşabilirdik."

"Hâlâ dönmedi mi görevden?"

Jisung'un sesini duyduğunda dosyalara son kez bakıp ona döndü. Öğretmenler odası boştu, çünkü sadece ikisinin dersi yoktu.

"Dönse yazardı." Dudakları titredi. "Yazardı değil mi, Sung?"

"Yazardı merak etme. Yazmak istemese bunu sana söylerdi herhalde."

"Bilmiyorum. Sadece etkilenirken, şimdi onun bana yazmasını bekliyorum. Tanışalı bir yıl olacak ama biz daha iki aydır birbirimizi tanıyoruz. Tanıdıkça hoşlanmaya başladım. Yazmadıkça duygularım belki azalır diye düşündüm ama öyle olmuyormuş. O yazmadıkça merak ediyorum, merak ettikçe aşık olduğumu hissediyorum."

Jisung gülümseyip masaya kafasını yasladı. Kolunun üzerine yatarken arkadaşının düşünceli halini izledi bir süre.

"Seni ilk defa böyle görüyorum."

"Çünkü ilk defa birinin bana yazmasını bekliyorum. Deli gibi merak etmeme rağmen elimden bir şey gelmiyor ve ben delirdiğimi hissediyorum."

"Normal sorular soramıyorum çünkü ilişkiniz normal başlamadı. Normal başlasaydı şu anda muhtemelen ne kadar ileri gittiğinizi sorardım ama siz direkt sevişerek başladınız."

Felix dudağını ısırarak kafasını eğdi. Tenini özlemişti. Ellerinin Hyunjin'in teninde gezinmesini özlemişti. O gün çok uykusu olmasaydı muhtemelen sevişirlerdi.

"Belki de bu yüzden garip hissetmiyorumdur. Sanki yıllardır onu tanıyıp seviyormuşum gibi direkt sevişmiştik. Yabancılık çekmeden dudaklarının keyfini sürmüştüm."

"Gerçek ilişki öyle oluyor Lixie. Yıllardır ona aşinaymışsın gibi hissediyorsun, ondan vazgeçmek istesen bile yapamıyorsun. Yıllardır yanındaymış gibi geliyor."

Felix kafasını salladıktan hemen sonra ofladı. Yerinden kalkıp çantasını aldı.

"Benim derslerim bitti, işim var diye duruyordum zaten. Eve gidip biraz uyumak istiyorum."

Jisung sessizce onu onayladı. Arkadaşı odadan çıkarken ise sırıtmıştı.

"Umarım uyuyabilirsin bebek."

...

Uyur uyur 😁

Kocaaaam 🫶💞

Kocaaaam 🫶💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

ellerim seni istedi | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin