esi | 12

596 105 67
                                    

Sınırı biraz düşürüp 45 yapıyorum çünkü smut bölümü 🫠

...

"Sam!"

Felix'in sesi banyoda yankılanırken Hyunjin sırıtmaya devam etmişti. Yaklaşık yarım saat önce yataktan kaldırıp banyoya getirmişti onu. Birbirlerinin teninden ayrılamıyorlardı. Hyunjin biraz uzaklaşsa Felix anında onu kendine çekiyordu. Aynısını Hyunjin de yapıyordu. Birbirlerinin tenine hayat getirmişlerdi farkında olmadan.

Şimdi Felix içinde ki aletle delirmiş gibi inlerken Hyunjin'in düşündüğü tek şey; Felix'in sesinin bile yükseltici olduğuydu.

Onun inlemelerini duydukça arzusu artıyordu. Zaten kollarının arasında olan bedene olan arzusu dinmiyordu bu yüzden.

Öyle ki ikiside yatakta boşaldıktan hemen sonra Hyunjin onu buraya getirmişti. Şimdi tepelerinden akan sıcak suyla birlikte birbirlerine karışıyorlardı.

"İnle güzelim. Tüm gücünle bağır. Sadece adımı söyle."

Felix zaten fayansa yaslı olan sırtını daha da yapıştırıp gözlerini usulca açtı. Hyunjin'in gözlerine denk geldi gözleri.

Hyunjin tuttuğu bacakları biraz daha ayırıp hareketlerini hızlandırdı. Felix içinde hızlanan aletle tekrar gözlerini kapatınca bağırmıştı anlık zevkle. Hyunjin'in ingilizce ismi dudaklarından bir saniye bile olsun düşmezken Hyunjin bundan zevk alıyordu.

Kollarında ki bedenin onun için çığlık atması hoşuna gidiyordu.

Felix'in sol gözünden bir yaş düştüğünde Hyunjin hareketlerini yavaşlattı. Felix bu tempoyla birlikte gözlerini açabildiğinde Hyunjin'e baktı.

"Ağlıyor mu benim küçük bebeğim? Sertçe sikildikten sonra göz yaşlarını mı döküyor?"

"Hyunjin,"

"Sam!" Felix içine aniden sert bir vurgun yediğinde kucağında kıvranarak kafa salladı. Hyunjin, Felix'in ona Sam demesini seviyordu. Bu isim bir tek onun dudaklarına yakışıyordu.

"Sam... boşalmak istiyorum. Lütfen."

Hyunjin usulca Felix'in yüzünde asılı kalan göz yaşlarını sildi. Yavaş bir tempoyla hareket etse bile arada Felix'in gözleri kayıyordu zevkten. İkisinin de son sevişmesi birbirleriyleydi. Her türlü ikisi de oldukça hassastı ve birbirlerinde nefeslenmek için beklemişlerdi.

Şimdi Hyunjin, kolları arasında ki güzelliğin dudaklarına bakarken hareketlerini sertleştirdi. Hızlanmıyordu. Sadece sertçe hareket ediyordu. Bu zaten boşalmanın kıyılarında gezen Felix'in sona gelmesini sağlamıştı.

Hyunjinde ona ayak uydurmak için biraz hızlandı. O da kısa sürede boşalırken Felix nefes nefese boynuna sarıldı. Hyunjin onu suyun altına çekerken Felix'in hiç sesi çıkmıyordu. Kendini çoktan Hyunjin'e bırakmıştı.

"Sanırım seni art arda sevişmeye alıştırmam gerek."

Hyunjin'in söylediği şeye kıkırdayıp gözlerini kapattı. Hyunjin onu yıkarken de, giydirirken de gözleri kapalıydı. Sanki iki saat önce uyanmamış gibi tekrar Hyunjin'in kollarında uyuyakaldı.

Hyunjin ise bütün gece onu izlemiş, bütün detaylarını ezberlemişti. Hatta bir ara yıldızları andıran çillerini saymaya çalışmıştı ancak başaramamıştı. Sürekli karıştırmış, en sonunda ise pes ederek çillerini tek tek öpmüştü.

Şu hayatta gördüğü en güzel insandı Felix. Asker olduğu için gerekli gereksiz bir sürü insanla muhatap olmak zorunda kalmıştı. O kadar insan içinden en güzeli Felix'ti. Güzel olmak için ekstra bir çaba harcamazken bile çok güzeldi.

Uyku bastırmadan önce tekrar başa aldı öpme seansını. Çillerini tekrar tekrar öptü. Uykudan sızana kadar tekrarladı bunu. Daha sonra ise Felix'in boynuna sığınarak uyuyakaldı...

...

Finalimiz hazır bebişler, sadece tamamlanması gereken bir kaç bölüm kaldı 🫶

Finalimiz hazır bebişler, sadece tamamlanması gereken bir kaç bölüm kaldı 🫶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

ellerim seni istedi | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin