Telefonu kapatıp cebime koydum. Ayaz yanıma gelmişti.
"Güzelim, bir sorun mu var?"
Başımı iki yana salladım.
"Hayır. Annem aradı, onunla konuştum biraz."Elini belime koyup başımdan öptü.
"Gidelim o zaman."Gülümseyip bizim masaya doğru ilerledim. Enes, Bartu ile kavga ediyordu.
"Ya abi siz bilmiyorsunuz! Bir kere iskender hepsine bin basar."
Emir elini alnına koyup Bartu'ya göz devirdi.
"Konuştu çakma Bursalı."
Bartu Bursalı mıydı?
"Lan karıştırmayın Bursa'yı şimdi!" Diye öfkeyle çıkıştı Bartu.
"Hem ne olmuş yani Bursa-İzmir otobüsünden indikten sonra doğduysam?"Bartu'ya sırıtıp elimi omzuna koydum.
"Ama otobüsten indiğin için yine İzmir'li sayılıyorsun."Ayaz karşımdaki sandalyeye geçip Bartu'ya baktı.
"Buna ne oldu?""Bursalı değil diye üzülüyor." Dedi Emir.
Ceketimi çıkarıp sandalyeye asacakken gözlerim Asel ve Serdar'ı buldu. Biraz ilerde karşılıklı yemek yiyorlardı. Asel son derece şık bir elbise, Serdar ise siyah bir kot pantolon ve beyaz gömlek giymişti.Kolumla Bartu'yu dürtüp arka tarafı işaret ettim. Anında gözleri büyümüştü. Kolumdan tutup kulağıma eğildi.
"Yenge kaçalım burdan! Bu Serdar çiğ çiğ yer beni."
Umurzamazca omuz silktim.
"Sende Serdar'ı odaya kapatmayacaktın. Kaşındın."Birkaç dkaika sonra yemeklerimiz gelmişti. Heyecanla önümdeki yemeğe baktım. Birazdan midemde olacaksın bebeğim. Çalamı elime aldığım sırada Serdar Bartu'nun arkasına dikilmişti.
Suratımı asıp tabağıma baktım.
Üzgünüm bebeğim, seni Bartu belasını bulduktan sonra yiyeceğim."Abi bu iskender kadar güzel bir yemek var mı ya?"
Enes Serdar'a kısa bir süre bakıp sırıttı.
"Tamam Bartu, en iskender seven sensin. Tamam. "Bartu ağzındaki yemeği yutmadan konuştu.
"Siz noye sörekli orkoma bak-"Serdar sinsi bir gülümsemeyle iskender tabağını Bartu'nun önünden aldı.
"Selam Barut!"
Serdar Bartu'yu sinir etmek için ona 'barut' lakabını takmıştı.
Dişlerini sıkarak Bartu'nun çenesini tuttu."Sen değil misin lan beni Asel'e rezil eden?!"
"İntikam almayı sevemem ama ödeşmek adettendir devrem." Dedi Bartu bütün neşesiyle.
Serdar onun aksine sinirliydi.
"Bunu sonra konuşacağız Barut. Sen en iyisi bu gün Gece'nin evinde kal. Bende hiç birşey olmamış gibi Asel'in yanına gideyim. Nasıl fikir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B PLANI - Yüzbaşım
AksiDİKKAT! Wattpad'de 'B Planı- Yüzbaşım' ismiyle oluşturulan tek kitaptır. Gün bugündür yiğitler! ÖLÜRSEK CENNET BİZİM KALIRSAK VATAN BİZİM! O gün B planı yüzünden şehit olacaktı belki. Ama o B Planı ikimizin kaderiydi...