2. Bölüm: Çiçekçi

1.8K 278 248
                                    

⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin elini saçlarının arasına geçirip balkonda serince esen rüzgarı arkasına alarak saçlarını savurdu.

Hafifçe üflediği sigara dumanı rüzgarda dağılarak bir sağa, bir sola savrulmuştu.

Hemen yanındaki Chan da oturduğu sandalyeye yaslanmış, bacak bacak üstüne atmış rahat bir tavırla karanlık şehir manzarasını izliyordu.

Sigarasının dumanını üfleyip küllüğün kenarına tutturduktan sonra kardeşine bakmadan konuştu. "Ne yapacaksın, kabul edecek misin evliliği?"

"Evlenmek için çok küçüğüm ben."

"Sorma." Dedi Chan gözlerini devirerek.

"Ne bileyim, şimdiye kadar kimseye karşı bir şey hissetmedim. Belki de iyiliğime bir şeyler yapmak fena olmaz."

"Evleneceksin yani?"

Hyunjin kendi kendine sırıtıp sigarasından bir nefes çekti. "Babamın sikimi kesmesini istemiyorum."

"Sikini keserse evlenmek zorunda kalmazsın ama, bir de böyle düşün."

"Tabi, sonra alnıma yapıştırıp ben unicornum diye de gezeyim mi?"

İki kardeş karşılıklı gülüştükten sonra Chan devam etti. "Numarasını aldın, ara bari. Altı ay kısa bir süre değil. En azından tanışırsın."

Hyunjin omuzlarını silkti. Bu bir nevi bilmiyorum demekti. Yine de abisiyle aynı fikirdeydi.

"İyi git de arayayım."

"Yo, ben de dinleyeceğim."

Hyunjin gözlerini devirdi.

Cebinden notu çıkarttı, numarayı telefonuna tuşlayıp kısa bir süre duraksadıktan sonra arama tuşuna bastı. Hoparlöre alıp ortadaki sehpaya koydu.

Telefon üçüncü çalıştan sonra açıldı.

Bir oğlandı açan. Sesi hoş, omega olduğu ses tonundan bile belli olan kibar bir oğlandı.

"Alo?" Diye sordu ses, tedirgin bir tonla.

"Merhaba, ben Hyunjin."

"Hyunjin?"

Hay, konuya nasıl girecekti? Belki oğlanın haberi bile yoktu.

"Beni tanımıyorsun ama yakın zamanda tanışmamız lazım olacakmış gibi. Bay Hwang'ın oğluyum."

"Ah, şu ayarlanmış evlilik zırvası."

Çocuğun yorumu üzerine Chan ve Hyunjin göz göze gelmişti.

"Anlamadım." Dedi Hyunjin kaşları çatılarak.

"Babalarımız bizim için saçma sapan bir fikir düşünmüş. Yine de beni aradığına sevindim. Aramızda konuşup çözebiliriz."

"Neyi tam olarak?"

"İşte, onları nasıl reddedeceğimizi ya da düğünden nasıl kurtulacağımızı?"

"Ha sen... Beni istemiyorsun."

"Tabiki. Sen istiyor musun? Kim tanımadığı birisiyle öylece evlenmeyi kabul eder ki? Kabul ettiğini söyleme bana..."

"Haklısın. Öyleyse bu konuyu yüz yüze görüşelim."

"Tamam. Bana adresi ve saati atarsan orada olacağım."

Çocuk başka bir şey söylemeden telefonu kapattığında, Hyunjin sinirle nefes alıp veriyordu. "Küçük piçe bak sen, beni reddetti."

Chan'ın yüzünde büyük bir sırıtış vardı. "Hwang Hyunjin, iki dakika önce reddedildi. Hemen Instagram'da bununla ilgili hikaye atmalıyım. Sonra bir tweet ve-"

Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin