⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Seungmin ve Chan, bir süredir görüşüyorlardı.
Ne kadar ayarlanmış bir evlilik olsa ve boşanma planlarını yapsalar da önlerindeki altı ayı beraber geçirmeye karar vermişlerdi.
Sonuçta ikisi de hoş çocuklardı. Ve bir alfayla omega eşleşmesi, aslında o kadar da fena sayılmazdı.
O akşam Hwang ailesi, Kim ailesiyle daha çok yakınlaşmak için Kim ailesinin evinde misafir edilecekti.
Hyunjin tüm gece vurdulu kırdılı mafya işleriyle uğraşmıştı, bu yüzden her zamanki gibi öğlene kadar mışıl mışıl uyudu.
Öğleden sonra abisi paldır küldür odaya girdi. Elindeki üç farklı takım elbiseyi kenara fırlatıp kardeşinin tepesine çıktı. "Kalk çabuk yardım et bana."
Hyunjin abisi tarafından sarsılarak uyandırıldı.
Gözlerini kırpıştırıp abisinin yüzüne kısa bir süre bön bön baktı. "Ne yardımı?"
"Akşam hangi takımı giyeceğimi seçemiyorum."
"Gerizekalı."
Hyunjin tam geri kafasını koyacakken Chan onu omuzlarından yakaladı. "Kalk dedim maymun götü. Yardım lazım."
"O piti piti yap, istediğini giy."
"Başka işlerimiz de var. Daha çiçekçiye gidip çiçek yaptırmam lazım."
"Çiçekçi mi?"
Hyunjin bir anda doğrulduğunda Chan sırıttı. Gerçekten çiçekçi dendiğinde çocuğun kulakları bir alman kurdu gibi dikeliyordu.
"Aynen. Çiçek yaptıracağım." Dedi takımların yanına giderken.
"Çiçeği ben yaptırırım." Dedi Hyunjin. Felix denen çilli çocuğu görmek için bir bahanesi vardı.
Hızla kalktı, abisinin yanına gidip üç takımı da süzdü.
Yeşil olanı alıp odanın kenarına fırlattı. "Senin neden böyle bir takımın var amına koyayım? Çok çirkin yok et bunu."
Kalan iki takımı birer eline alıp kaldırdı.
Bir siyah, klasik takıma baktı. Bir de öbür elindeki koyu laciverti süzdü.
Sonunda kararını verip siyah olanı abisine uzattı. "Klasik, ama çizgisini asla bozmaz. Bunu giy. Bir de lacivert bir kravat ayarlayalım."
"Sen ne giyeceksin?"
"Çiçekçiye giderken mi?"
Chan sırıttı. "Aynen, çiçek almaya giderken ne giyeceğini çok merak ediyorum. Tüm gece bunun yüzünden uyuyamadım."
Hyunjin sırıtarak abisinin kolunu dürttü. "Tüm gece neden uyuyamadığını biliyorum ben."
Chan Hyunjin'in odasındaki mini buzdolabından eliyle koymuş gibi bir şişe viski çıkarttı. Kenardaki viski bardaklarını alıp yatağa oturdu.
İkisine birer bardak viski doldurdu.
Hyunjin de sandalyeyi karşısına çekti. Viski bardağını abisinden alıp birbirine vurarak şerefe yaptılar, ilk yudumlarını beraber aldılar.
"Ee, seviştiniz mi?"
Hyunjin'in sorusu üzerine Chan daha ağzındaki yudumu yutamadan öksürmeye başladı. "Salak herif." Dedi sonunda ağzından akan viskiyi kolunun tersiyle sildikten sonra.
"İyi anlaşıyormuş gibiydiniz."
"İyi anlaşmak için illa yatmış mı olmam gerekiyor?"
"Sen genelde kimseyle böyle takılmazdın, anlarsın ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfic"Bana yalan söylemenize üzülmedim..." Diye fısıldadı Felix acıyla. "Bir daha size inanamayacak olmama üzüldüm..." [Hyunlix, minsung, chanmin, jeongbin, omegaverse, dram +18]