4. Bölüm: Kasaba Hastanesi

1.5K 248 118
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin öğleden sonra odasına paldır küldür giren abisinin sesiyle uyandı. Gözlerini kırpıştırdıktan sonra abisine baktı. "Sabah sabah git başımdan ya."

"Öğleyi geçiyor saat."

"Ee?"

"Müstakbel kocan aradı."

Hyunjin biraz daha kendisine gelerek uzandığı yatakta doğrulup oturdu. "Planı mı ne varmış, onu mu anlattı?"

"Aynen. Eski sevgili olduğumuzu söyleyecekmişiz. İşe yarar mı sence?"

Hyunjin bilmiyorum anlamında omuzlarını silkti.

"Senin plan ne oldu? Kendine aşık edip ortada bırakacaktın falan."

"Uğraşasım gelmedi."

Chan sırıtarak kenardaki sandalyeye oturdu.

"Babamla konuşalım madem bugün." Dedi. "Sana neden yardım ediyorsam gerçi."

"Edeceksin tabi, benden başka biricik kardeşin mi var?"

"Bir golden retriever sahiplensek daha iyi olurdu." Dedi Chan kardeşiyle alay ederek. "Senden daha usludur."

"Sen benim götümün kılına kurban ol." Dedi Hyunjin geri yatarken.

"Babama geleceğimizi haber veriyorum. Kalk artık."

Chan'ın odadan çıkmasıyla Hyunjin de toparlanmaya başladı. Sonunda hazırlandığında ikisi beraber yaşadıkları evden ayrıldılar.

Babalarının ofis odasına geldiklerinde her zamanki yerlerine oturdular.

"Kanları güvenle teslim etmişsiniz." Dedi yaşlı adam. "Size akşam için güzel bir mekan ayarladım. Biraz eğlenin, potansiyel varsa alalım."

"Eğlence anlayışın bile iş." Dedi Hyunjin gözlerini devirerek. Babasının masasına eğildi, paketinden bir sigara alarak dudaklarının arasına yerleştirdi.

"Benim zamanında işten kafamı kaldırıp eğlenmek için bile zamanım yoktu." Diye söze girdi yaşlı adam. Devamını iki kardeş de dinlememişti, babaları her zamanki "ben çok çalıştım, bu günlere çok zor geldim." İsimli şiirini okuyordu.

Söylenmesi bittikten sonra Chan'a döndü. "Sen neden aradın?"

Chan Hyunjin'e bakış attıktan sonra babasına döndü. "Hyunjin'in müstakbel eşi, benim eski sevgilim."

"Ee?"

"Yani eski sevgilimle Hyunjin'in evlenmesi doğru olmaz."

"Sebep?"

Chan zorlandığında devreye Hyunjin girdi. "Daha önce abimin seviştiği birisiyle evlenmemi istemeyeceksin heralde."

"İyi o zaman." Yaşlı adam bu sefer Chan'a döndü. "O zaman sen evlen."

"Ne?"

"Patron Kim'le yapacağımız anlaşma çok büyük. Madem Hyunjin evlenemez, sen evlen. Sorun çözüldü, defolun."

Hyunjin ve Chan hırlayarak odadan çıktılar.

Ama çıkar çıkmaz Hyunjin kahkaha atmaya başladı.

Chan ise sinirle soluyordu. "Bir daha sana yardım edersem çüküm kopsun."

Hyunjin'in elindeki sigarayı çekip aldı, kendi dudaklarının arasına koydu.

Hyunjin abisiyle alay etmekle meşguldü. "Tanıdığım çok iyi bir çiçekçi var. Mezarına çelenk hazırlatırım."

"O kadar mı kötü?"

Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin