⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚
Felix'in hamilelik haberini duyduğunda bay Hwang evliliğin daha hızlı halledilmesi konusunda Hyunjin'i şiddetle uyarmıştı.
Daha babasına Felix'in ailesini anlatamadan bir anda düğün hazırlığının içinde bulmuştu kendisini.
Babasının "Felix'in ailesiyle tanıştınız mı?" Sorusuna kuru bir "yarın gideceğiz." Cevabı vermek zorunda kalmıştı.
Babasını son zamanlarda çok zorlamıştı ve bir karşı gelişe daha sabrının olmadığını biliyordu.
Durumu Felix'e anlattığında Felix çaresizce kabul etti.
Ablasını arayıp yarın ziyarete geleceklerini söyleyerek kestirip attılar olayı.
Felix gitmek istemiyordu. Annesiyle, ablasıyla, en kötüsü de eniştesiyle bir daha görüşmek istemiyordu.
En son hepsine rest çekip evi terk ettiğinde bir daha hiç geri dönmeyeceğine emindi. Şimdiyse karnında bebeği, yanında müstakbel eşi, köyüne yapacakları uzun yolculuklarına başlamıştı.
✧
Hyunjin elini vitesten çekip Felix'in bacağına yerleştirdi, hafifçe uyluğunu okşadı. "Endişelenme Felix, hiçbir sorun çıkmayacak."
"Ama..."
"Onlara davetiyeyi verip çıkacağız hemen. İçeri girmek istemezsen bile sorun değil."
Felix başını aşağı yukarı salladı. Söyleyecek hiçbir şeyi yoktu, artık geri dönemezlerdi.
Bir sürenin sonunda gerginliğini yenmiş, radyoda hafifçe çalan müziğe eşlik eder hale gelmişti.
Hyunjin onu her şekilde rahatlatmayı başarıyordu, bu da o anlardan birisiydi işte. Nereye gittiğini bile unutmuş, kocasıyla tatlı sohbetler ederek yolun manzarasının tadını çıkarmaya başlamıştı.
✧
Ama kapının önüne geldiklerinde tüm gerginliği yeniden gün yüzüne çıktı.
Bir eliyle Hyunjin'in eline sıkı sıkı sarılırken sonunda öbür eli yavaşça zile bastı.
Kapıyı açan kadın uzun boylu, yaşı biraz büyük, keskin yüz hatları olan güçlü birisiydi. Bir alfa olduğu çok belliydi.
Felix'i gördüğünde çatık kaşları gevşedi, oğluna doğru gülümsedi. "Hoşgeldin Felix."
Felix sahte bir tebessümle başını aşağı yukarı eğerek sözsüz bir şekilde selamı aldı.
Kadın ardından Hyunjin'e döndü. "Hoşgeldiniz. Sanırım siz kardeşimin evleneceği adamsınız."
"Evet efendim." Dedi Hyunjin. Ardından hızlı bir şekilde ceketinin iç cebine uzandı, davetiyeyi çıkarttı.
"Aceleniz nereye?" Diye sordu kadın. "O kadar yol geldiniz, yemek yiyelim."
Hyunjin cevap beklercesine Felix'e baktı. Ama Felix kafasını kaldırıp ablasına bile bakamayacak durumdaydı.
Kadın biraz Felix'e doğru eğildi. "Evde benden başka kimse yok Felix. Gelebilirsin."
Felix başını aşağı yukarı salladı, teslim olmuş bir şekilde içeriye adımladı. Hyunjin de davetiyeyi yeniden cebine yerleştirirken onu takip etti.
Yemek masasına oturduklarında gergin bir sessizlik hakimdi. Kimse çatalı eline almıyor, herhangi bir yemeğe dokunmuyordu.
Kadın da iştahlarının olmadığını anlayarak oturduğu yerde arkasına yaslandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfic"Bana yalan söylemenize üzülmedim..." Diye fısıldadı Felix acıyla. "Bir daha size inanamayacak olmama üzüldüm..." [Hyunlix, minsung, chanmin, jeongbin, omegaverse, dram +18]