⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Hyunjin çiçekçi çocuğu çıldırtıp hemen yan taraftaki başka çiçekçiden bir buket almış, arabasına binip yeniden yola koyulmuştu.
Mekana vardığında konuştukları masada oturan oğlanı fark etti.
Yahu, bu erkek omegalar çok nadir değil miydi? Neden şehirdeki tüm erkek omegalar aynı gün içerisinde Hyunjin'in karşısına çıkmaya karar vermişti ki?
Yüzündeki soğuk ve çirkin tavrı gülümseme maskesiyle saklayıp buketi sıkıca tutarak masaya doğru adımladı.
Masanın yanına geldiğinde tebessümü daha da büyüdü. "Merhaba." Dedi oğlana elini uzatırken. "Ben Hyunjin."
Çocuk soğuk bir ifadeyle kalktı, Hyunjin'le tokalaştı. "Seungmin."
Hyunjin oturmadan önce çocuğu şöyle bir süzdü. Boyu bir omegaya göre uzundu. Masum falan da durmuyordu, aksine çok daha vahşi bir duruşu vardı.
Ah, belki de bir power bottomdu, ama bu Hyunjin'in umrunda olamazdı.
Hafif sarıya çalan saçları alnını kapatıyordu. Ufak gözleri, dolgun dudakları, düz bir burnu vardı. Aslında ortalama bir çocuk gibiydi, ama sanki onu oldukça özel ve güzel kılan başka bir şeyler vardı...
Hyunjin dayanamadı, "Buluşmaya pijamayla geleceğini söyleseydin ben de bu kadar özenmezdim." Diye yapıştırdı lafı.
Karşılıklı otururken Seungmin'in yüzünde yalnızca Hyunjin'i boğmak istediğini gösteren bir ifade vardı...
"Düğüne gelir gibi gelmeseydin sen de." Dedi Seungmin de altta kalmayarak.
"Takım elbise deniyor buna köpek yavrusu." Hyunjin arkasına yaslandı, gözlerini devirdi. "Gerçek adamlar bunlardan giyer."
"Tanrım, tam bir fiyasko olacağını tahmin etmiştim ama bu kadarı beni bile şaşırttı."
Hyunjin sırıtarak sonunda elindeki buketi masaya bıraktı. "Al."
"Ne bu?"
"Çiçek, sana aldım."
"Sebep?"
"Randevuya çıkmadık mı? Güzel bir jest yapmak istemiştim."
Seungmin masadaki gül buketini kenara çekip masaya doğru eğildi. "Sanırım beni yanlış anladın. Bu evliliği istemediğimi çok net bir şekilde ifade ettiğimi düşünüyorum."
Hyunjin de sonunda eğildi, yüzündeki gülüşü yok ederek Seungmin'in yüzüne baktı. "Biliyorum omega. Ben de tanımadığım birisiyle evlenmenin meraklısı değilim. Ama istemiyorum diyerek bir şeyleri kesip atamayız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Hayran Kurgu"Bana yalan söylemenize üzülmedim..." Diye fısıldadı Felix acıyla. "Bir daha size inanamayacak olmama üzüldüm..." [Hyunlix, minsung, chanmin, jeongbin, omegaverse, dram +18]