27. Bölüm: Üç Ay

966 184 239
                                    

⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Chan ve Seungmin'in düğün günü gelip çattı.

İnanması çok güçtü. Hyunjin ve Felix'in tanışması, havada uçuşan yalanların akabininde yaşadıkları acı olaylar, şirketin kurulması ve belli bir seviyeye ulaşması...

İnanması çok güçtü, tam tamına altı ay oluyordu maceraları başladığından beri.

Ve yine inanması çok güçtü, düğün akşamı Hyunjin ve Felix hastanedeydi.

Doktor sonuçları almak için odadan çıktığında Felix oturduğu sedyede dudakları titreyerek hafifçe ağlıyordu.

Hemen yanındaki Hyunjin ise elini tutmuş, ona destek oluyordu.

"Rahatla artık sevgilim, doktor ciddi bir şey olmayacağını söyledi." Dedi tuttuğu dört parmaklı minik eli okşarken.

"Ama... Ama..." Diyerek hıçkırdı Felix. "Tam abimin düğünü olurken fenalaşmak zorunda mıydım?"

"A-"

Tam ağzını açacakken telefonu çaldı. Hızlı bir şekilde açıp kulağına koydu. "Efendim abi?"

"Her şey yolunda mı?" Diye sordu, balayına doğru yola koyulmuş olan Chan. "Dönelim mi?"

"Henüz bir şey belli değil. Dönmeyin, ben hallederim."

"Jeongin ve Changbin yanınıza geliyorlar. Bir şeye ihtiyacınız olduğunda arayın."

"Tamamdır. Düğünde bir sıkıntı çıkmadı değil mi?"

"Yok be oğlum. Zaten sona geliyorduk. Sıkılmıştım ben de, iyi oldu."

"İyi, eniştemle güzel vakit geçirin."

Gülüştükten sonra telefonu kapattı.

"Chan hyungu bile endişelendirdim." Diye ağlamaya başladı Felix telefon kapanır kapanmaz.

"Endişelenmedi Felix, kendini suçlayıp durma artık. Gidiyorlar balayına."

"Gitsinler. Bir daha da aramasın, Seungmin'e odaklansın. Yoksa çok üzülürüm. Balayında beni düşünmemesi gerekir. Ama benim yüzümde-"

"Felix!" Jeongin hızlı bir şekilde odaya girmiş, telaşla yanlarına gelmişti. "İyi misin?"

"İyiyim."

"Ne oldu? Doktor ne dedi?"

"Bir şey demedi henüz." Burnunu çekti.

Birkaç dakika sonra doktor odaya girdi. Elinde olan belgelere göz attıktan sonra yüzünde bir tebessümle ona bakan dört çift telaşlı göze döndü. "Tebrikler bay Lee." Dedi bir anda herkesin şaşırmasına sebep olarak. "Bu kadar zamandır fark etmemeniz çok garip ama üç aylık hamilesiniz."

"Üç mü?" Dördü bir anda bağırdı.

Üç ay... Çok fazlaydı. Şimdiye kadar fark etmemiş olmaları sahiden çok garipti.

Ama bir yandan da...

Felix elini hiçbir şeye sürmüyor, hiçbir şey için emek harcamıyordu. İstediği her şey anında oluyordu. Bu yüzden vücudu hiç yorulmamış, hiç kendini korumak zorunda kalmamıştı.

Düğün öncesinde bir süre yardım için yoğun tempoda hareket ettiğinden, ancak o anda yorgunluğu baş göstermişti.

"Bebek çoktan tutunmuş olmalı, kan değerleriniz de oldukça da sağlıklı." Diye devam etti doktor gülümseyerek. "Yarın ultrason için uzman bir doğum doktoruna görünmelisiniz. Bu gece dinlenin."

Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin