30. Bölüm: Gerçekler

947 177 127
                                    

⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hastaneye vardıklarında Hyunjin kucağında omegasıyla içeri fırladı. Felix acı içinde bağırarak karnını tutarken Hyunjin de koridoru inletircesine bağırdı. "Yardım edin, kimse yok mu?!"

Sonunda aralarındaki sedyeyi sürerek üç tane sağlık personeli çıktı odadan.

İkisi Felix'i yatırmaya yardım ederken üçüncüsü Hyunjin'e bakıyordu. "Neyi var?"

"Suyu geldi. Doğum yapıyor." Dedi Hyunjin telaşla.

"Hemen ameliyathaneye, ben doktora haber vereceğim."

Bir anda Hyunjin'in yanındaki herkes başka bir yerlere dağılmıştı. Hyunjin Felix'in peşinden koştu.

Ameliyathanenin önünde Jeongin'le karşılaşmayı beklemiyordu. Yanında dostu Changbin'i görmeyi de.

Hyunjin ameliyathaneye girecekken onu omzundan tutup çeken Changbin olmuştu. "Dur oğlum, nereye gidiyorsun?" Diyerek hırpalamıştı.

"Çok canı yanıyor." Dedi Hyunjin. Kan ter içinde kalmış, sağa sola sallanıyordu. "Çok acıyor."

"Yapacak bir şey yok, doğum kolay bir şey değil. Ama sonucunda her şey güzel olacak." Diye teselli vermiş Changbin.

"Kan vardı oğlum ya. Suyu gelmeden önce kan geldi. Ya bir şey olduysa? Ne hesap vereceğim Felix'e ben?"

"Düzgünce anlatırız."

"Sikeyim anlatamam düzgünce falan."

Jeongin üzerine düşen görevi yerine getirmek için kendini bırakmamaya çalışıyordu.

Sonunda doktor göründüğünde hızlıca kalkıp doktora doğru fırladı. "Doktor bey, doğumu siz yapacaksınız değil mi?"

Biraz sessiz konuşmaya çalışıyordu ama Hyunjin'in onu duyduğunun farkında değildi.

"Evet." Dedi doktor devamını beklercesine.

"Hasta sekiz ay önce düşük yaptı. Vücudu çok hırpalanığı için doktorlar normal doğum yapmamasını söylemişti. Sezeryanla..."

"Bunu görmeden söylemem çok zor. Eğer bebek çoktan sınıra dayandıysa normal doğum yapmak zorunda kalır. Yine de bilgilendirme için sağolun."

Doktor hızlı bir şekilde ameliyathaneye girerken Hyunjin bakışlarıyla onu takip etmişti. Kapı kapandığındaysa hızla Jeongin'in yanına gitti, bir terslik çıkmaması için Changbin de onu takip etti.

"Felix sekiz ay önce düşük mü yaptı?" Diye sordu çatık kaşlarla.

Jeongin kem küm etti, bakışlarını kaçırdı.

"Cevap ver Jeongin!"

"Bağırma!" Diye araya girdi Changbin. Hyunjin'i kolundan tutup geriye çekti, Jeongin'den biraz uzaklaştırdı.

Hyunjin gözlerini Jeongin'den bir an bile ayırmamıştı. "Biz Felix'le sekiz ay önce tanıştık Jeongin." Diye hırladı. "Hamile miydi o zaman?"

"Değildi. Yeni düşük yapmıştı." Dedi Jeongin başını kaldırmadan.

"Kimden?"

Jeongin gözlerini yumdu, bir cevap vermeyeceği çok belliydi.

"Kimden?!" Hyunjin öfkeyle bağırdığında Changbin onu bir kere daha çekti.

"Çocuğun üstüne gitme! Bunu Felix'le konuşmalısın." Diye bağırdı.

Hyunjin'in nabzı biraz bile azalmamıştı. "Jeongin bana cevap ver. Felix'in sevgilisi mi vardı?"

Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin