⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚
Jisung Hyunjin'in karşısına giderken Minho sabırla arkada onları izliyordu.
Felix hala içine içine hıçkırarak ağlasa da korkudan çıt çıkaramıyordu.
Jisung, önünde oturan Hyunjin'in dizlerine dayadı dizlerini. Ardından hafifçe sağ bacağını kaldırıp diziyle Hyunjin'in bacağına; kurşun yarasına bastırdı.
Hyunjin acıyla gözlerini yummuş, yüzünü sıkmıştı.
Başı yavaşça acıyla öne düştü.
Açılan dikişlerinden çıkan kan siyah pantolonunu parlatıyor, yapışkan bir hale getiriyordu.
Kimsenin çıtı çıkmazken Jisung bastırmaya devam etti.
Yavaşça elindeki bıçağı Hyunjin'in boğazında gezdirdi. "Kaldır kafanı orospu çocuğu." Dedi fısıldayarak.
Hyunjin zor da olsa kafasını kaldırdı, öfkeyle titreyen gözlerini Jisung'un gözlerine dikti.
"İlk görüşte yalan söylediğimi nasıl anladığını merak etmiştim." Dedi Jisung, Hyunjin'in acısından zevk alarak. "Bir yalancı bir yalancıyı gözünden tanırmış demek."
Felix arkadan ağlayarak olayları takip ederken kafasına bir şeyler dank etmeye başlamıştı.
Hyunjin'in öfkesi gittikçe artıyordu.
Jisung'un yüzünü parçalamak için kurtarmaya çalıştığı bilekleri tamamen kesikti artık, damla damla kan sandalyenin kenarından akarak yere damlıyordu.
"Eğer cesursan ellerimi çöz." Diye hırladı Hyunjin.
Minho bu yoruma gülmüştü.
Başıyla onayladı. Jisung'u kolundan tutup geri çektikten sonra cebinden anahtarını çıkarttı.
Hyunjin'i tutan zincirleri bağlayan kilidi çözdü.
Zaten baskın alfa çok incinmişti, doğru düzgün hareket etmesi bile imkansızdı.
Yine de zincirlerden kurtulur kurtulmaz var gücüyle atıldı.
Elbette Minho'ya ulaşmasına izin verilmemişti. İki kişi kollarından çekiştirirken birisi de boğazına yapışmış onu geriye çekiyordu.
"Bırakın orospu çocukları!" Diye gürledi Hyunjin. "Korkak orospu çocuğu! Tek başına çıkamıyorsun bile karşıma!"
Minho yalandan omzundaki tozları temizledi. "Seni tanıyorum eski dostum." Dedi sırıtarak. "Ve seni tek başıma yenmeme imkan yok. Ama hileye başvuran yalnızca ben değilim, unuttun mu? Yalan söylemek de bir hile."
Hyunjin karşısına gelen Minho'nun suratına tükürdüğünde Minho iyice sinirlendi.
Önce Hyunjin'in yanağına sert bir tokat indirdi, ardından kaldırdığı diziyle sert bir şekilde Hyunjin'in bacak arasına vurdu.
Hyunjin acıyla bağırmıştı.
Öyle sertti ki bu bağırış, tüm deponun içinde defalarca kez yankılanmıştı.
Felix gözlerini sımsıkı yumdu. Bu işkencenin bitmesi için tanrıya yalvarıyordu.
Bu işkence bittiğinde, bir başkası başlayacaktı ya, o ayrı.
Sonuçta Felix kandırılmıştı.
İlk defa aşık olduğunu, birisine güvendiğini hissettiği zaman yalanlarla uyutulmuştu.
Aşkından öldüğü adamla olan ilişkisi bile bir yalandan ibaretti belki de.
"Ben de, ben de!" Diye atıldı Jisung heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Godfather And Florist | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fiksi Penggemar"Bana yalan söylemenize üzülmedim..." Diye fısıldadı Felix acıyla. "Bir daha size inanamayacak olmama üzüldüm..." [Hyunlix, minsung, chanmin, jeongbin, omegaverse, dram +18]