DORMAN

11 2 0
                                    

B-9  Sarmole Dükkanı

Melnun, Baykuşu azarlamaya devam ederken, Milan hala büyük bir şaşkınlıkla onları izliyordu. Bir baykuş nasıl konuşabilirdi ki? Milan merakla dinlemeye devam etti.
Melnun devam etti;
"Sen üstüne düşen görevi yapmış olsaydın, Elanor'un Milandan haberi olmazdı."
Colin; "Kendini kandırıyorsun. Düşünsene... gelecekleri? Zaten karşılaşmayacaklar mıydı? Büyüye kaptırdın kendini Melnun, Elanor, Milan'ı gördü ve onu merak ediyor, Milan'ın karşısına çıkma ihtimali var. Sen büyüyü yetiştirene kadar karşılaşırlarsa? diğer olasılık büyü tutmazsa? Ne olacak söylesene?"
Melnun , Colin'in söyledikleri için biraz tedirgin olmuştu ama hiç belli etmiyordu.
"Sen benim gücümü nasıl küçümsersin? Benim yaptığım hangi büyü tutmaz? Elf Elanor'u öldürmememde tek bir  sebep var, ilerleyen zamanlarda ihtiyacım olacak ona. Ben ölümsüz olduğumun farkında olarak Eril'e aşık oldum ve onun bir gün gideceğini bile bile onu sevdim. Ama Eril onun ailesi tarafından öldürüldü.Ben ona doyamadan, kendimi hazırlayamadan ölümüne şahit oldum."
Milan, Cadının söylediklerini hayretle dinlerken bir anda gözleri dolmaya başladı. İlk kez babasının ismini duymuştu, her şeyi unutan Milan babası Eril'i merak etmeye başlamıştı. Babasının bir Elf ailesi tarafından öldürüldüğünü öğrenen Milan" Kim bu Elanor? Ailesi ne istedi benim babamdan? Annem bizim karşılaşmamamız için büyüler yapıyor. Elanor'un karşısına çıkıp benim ondan intikam alacağımı düşünüyor belli ki" Milan hafifçe yutkunarak gözleri dolu dolu izlemeye devam etti.
Colin; " Melnun, ben senin gücünü küçümsesem senin yanında durmazdım. Bu ormanda, bende senin gücünün farkındayız. Elanor'a gelirsek senin karşına çıkma isteği var. Senin ona ihtiyacın olmadan, o senin karşına çıkabilir. Elanor'u kolay kolay öldüremeyebilirsin. Bilirsin ki Elflerde ölümsüzdür. Ona ihtiyacın olduktan sonra onu büyülerle öldürme düşüncen tutmayabilir. Ona ne gibi bir ihtiyacın olacak bunu da anlayamıyorum."
O sırada Milan bir kez de hayal kırıklığına uğradı. Elfler ölümsüzdü, Cadı onu bazı emelleri için kullandıktan sonra onu büyülerle öldüremeye çalışacaktı ama ölüp, ölmeyeceği de kesin değildi. Bu durumda Milanın Elanor'u öldürme ihtimali yoktu. Milan insandı. O zaman Melnun, Milan'ı Elanor'dan neden koruyordu? Milan düşünceleriyle kafayı yerken duydukları karşısında da kalbi git gide hızlanıyordu. Melnun Colin'e;
"Anlayamazsın tabii ahmak. Sen kafanı bunlara yorma. Sana bir iksir hazırladım. Barakanın içinde gümüş sandıkta. Ormanda tuhaf sesler duymaya başladığında barakaya gel. Sana onu vereceğim ve içeceksin. Daha sonra iksirin etkisi ile Eril'le tanıştığımızın kasabaya gideceksin. Orada şifalı bitkiler satan Sarmole dükkanı var. Orayı bul kasabada herkes bilir. Bulamazsan yardım iste."
Colin gülerek; "Melnun benimle dalga geciyorsun herhalde, ben baykuşum, kasabaki insanlar benim konuştuğumu görürse, yardım etmeden bayılırlar,korkudan"

Melnun sinirlenmeye başladı.
"Sözümü kesme daha anlatmaya devam ediyordum! Bir küçük not bıraktım iksir şişesinin altına. Notta yazan 3 kelime var,3 kere tekrar ettiğinde insan kılığına gireceksin." Sarmole dükkanını bulup içine girdikten sonra eski haline döneceksin. Sakın korkma, dükkanda duran kişi Dorman. O beni tanıyor. Beni Cadı Melnun gönderdi de. Eril'le orada tanışmıştık. Hikayemizden haberi var. Dorman'a bir iksir tohumu yapması için görev verdim. Bir süredir uğraşıyor. Yaptığım büyü için etkili tohumlar var, içinde. Bitmiş olmalı artık. Onu al ve bana getir."

𝘌𝘓𝘍 "𝘉𝘪𝘭𝘪𝘯𝘮𝘦𝘻𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘷𝘦 𝘥𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘯𝘤𝘦𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘰𝘭𝘶𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin