MİLAN

29 2 0
                                    

B-3 "MELNUN"

O KARŞIMDA!
O BİR İNSAN!

Hayranlıkla izliyorum. Gözlerime inanamıyorum ama o bir insan. Heyecandan ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Onu izlemekten gözlerimi alamıyorum. Şaşkınım. Bir süre şokta kaldım, haliyle bu bir ilk ve bende yarı insanım aslında...ama sadece duygu yönünden. Dış görünüşüm insanlardan farklı.
Evet konumuz bu değil tabii ki.
Ne yapmam gerektiği düşünüp dururken Colin bi anda omzuma kondu. Tam da bundan korkuyordum. Bana engel olması kesin gibi.
"Colin...ne yapacağını biliyorum, lütfen engel olma. Duygularım insanlarla aynı hislerim de öyle. Farklıyım. Biliyorsun. Kabullen. Beni uzaklaştırma." Colin bu sefer beni anlıyor gibi bakıyordu ama bir tuhaflık vardı.
"Colin cevap vermeyecek misin?" Bir süre iri gözleriyle bana baktı. Anlam veremiyordum. O sırada tekrar önüme dönüp onu izlemek isterken...
"OLAMAZ, hayır OLAMAZ!" Bir an gerçekten Colinin kanatlarını yolmak istedim. "Colin beni oyaladın. Oradaydı. Nerede? Nereye gitti? Neden yapıyorsun bunu?" Gözlerim dolu dolu Coline döndüm.
"Ben bir şey yapmadım. Beni takip et."
Bir yanım üzüntü, bir yanım merak içinde Colin'i takip etmeye başladım. Ormanın derinliklerine doğru yol aldık. Colin bir dala kondu. Ben ise hala anlam veremiyordum. "Neden buradayız?"
Colin bana iri gözleriyle baktı ve "İste merak ettiğin insana getirdim seni. Onun adı Milan. Burada ormanın en derininde bu barakada yaşıyor. Annesi bir Cadı adı Melnun." Colin neler diyordu? Cadının oğlu ise nasıl insandı? Bu imkansız. Colin devam etti; "Milanın babası bir insan. Melnun bir insanla evlendi. Milan dünyaya geldiği gün babası hayatını kaybetti. Melnun, Milanın ondan korkmaması için onu bir aileye verdi. Milan bir süre o aileyle yaşadı. Melnun onu kendinden uzak tutmak istese de onu bırakamadı." Duyduklarıma şaşırdım ve aynı zamanda daha da meraklanmaya başlamıştım. Colin; " Elanor seni Milandan değil, Melnundan koruyordum. Ailen seni bana bıraktı. Ailenin bana yaptığı şifalı bir su sayesinde senin geleceğini görüp seni koruyorum. " Colin neler söylüyordu. Ama insani hisler ve duygularım korkumun önüne geçiyor. Merakım daha da artıyordu.
Tam da o sıra da "MELNUN????!"

Coline baktım. "O Cadı Melnun mu?"
Colin gözleriyle evet der gibi onayladı.

𝘌𝘓𝘍 "𝘉𝘪𝘭𝘪𝘯𝘮𝘦𝘻𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘷𝘦 𝘥𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘯𝘤𝘦𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘰𝘭𝘶𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin