B-8 Kulak misafiri
Elf, Elanor kararlıydı. Cadı ve Colinin arasında olanları ve her şeyi baştan sona öğrenmek istiyordu. Elanor deli gibi düşünmeye devam ederken, Colin sanki hiç bir şey olmamış gibi sadece ona bakıyordu. Elanor bağırmaya başladı.
"Bana cevap ver, her şeyi anlat bana. Ne biliyorsun anlat!" Baskıya dayanamayan Colin, Elanor'u cevapsız bırakarak bir anda uçmaya başladı.Elanor; "COLİN! CADININ DEDİĞİ GİBİ APTAL BİR BAYKUŞSUN SEN! Nereye gidiyorsun ha? Buraya dön hemen!"
Colin bir anda gözden kayboldu. Elanor ise yatağına uzandı. Tek istediği kafasını toplamak ve olan biteni baştan sona düşünmekti.Colin Melnun'un barakasının tepesine kondu. Cadı Melnunla konuşmak istiyordu. Onu sinirlendirmemek için onu müsait anında yakalamak için bekliyordu.
Cadı Melnun ise ormandan barakaya doğru geliyordu. Colin onu gördü ve bekliyordu. Melnun barakaya vardı.Melnun; "Milan neredesin? Barakanın önüne gel."
Melnun, büyü icin ormandan bitki, tohum, gübre, bazı taşlar ve bir kaç farklı meyve toplamıştı ve sepetiyle beraber barakaya ilerlerken Milan'a sesleniyordu.
Tekrar Melnun; " Milan duymuyor musun sen?"
Milandan hiç bir ses yoktu. Cadı elindeki sepetiyle barakaya girdi. Milan yoktu.
"Ah be ahmak çocuk neredesin yine? Nedense yardıma ihtiyacım varken, buralarda olmazsın."
Cadı söylene söylene barakanın arkasına geçti. O sırada baykuş Colin barakanın tepesinden uçarak tekrar Melnun'un değneğine kondu. Melnun kafasını hafif çevirerek yan tarafına döndü ve Colin'e baktı.
"Baykuşlar aslında ölüm haberi vermek için gelirler diye biliyorum biz insan değiliz, ölmüyoruz da o zaman başka haberler var yoksa beni tekrar neden rahatsız edesin ki değil mi Colin"
Colin artık cadıdan azar yemekten rahatsızdı.
Melnun Colin'i azarlarken Milan ise barakaya doğru ilerliyordu. 7,8 adım attıktan sonra Annesi cadının sesini duydu ve arkaya doğru ilerledi o sırada baykuşla konuştuğunu gören Milan şaşkınlıkla kenardan onları izlemeye ve dinlemeye başladı.Colin; " Melnun sen beni görevlendirmedin mi? Sen hep böyle azarlayacak mısın?"
Melnun bir anda bağırmaya başladı.
"Aptal, sen o yaratık Elf'e sahip çıkamadın, şimdi birde hesap mı soruyorsun bana?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘌𝘓𝘍 "𝘉𝘪𝘭𝘪𝘯𝘮𝘦𝘻𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘷𝘦 𝘥𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘯𝘤𝘦𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘰𝘭𝘶𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮"
Fantasyʙᴀᴢı şᴇʏʟᴇʀ ᴄ̧ᴏᴋ ᴍᴇʀᴀᴋ ᴜʏᴀɴᴅıʀıᴄı ᴠᴇ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋᴄ̧ɪʟɪᴋᴛᴇɴ ᴄ̧ᴏᴋ ᴜᴢᴀᴋ. ɴᴇ ᴋᴀᴅᴀʀ ᴜᴢᴀᴋ ᴏʟᴅᴜɢ̆ᴜ ɪsᴇ ʙɪʟɪɴᴍᴇᴢ. ᴍᴇʀᴀᴋ ᴠᴇ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋᴄ̧ɪʟɪɢ̆ɪɴ ᴀʀᴀsıɴᴅᴀ sᴜ̈ʀᴜ̈ᴋʟᴇɴɪʀᴋᴇɴ ʙɪʟɪɴᴍᴇᴢʟɪᴋʟᴇʀᴅᴇ ᴋᴀʏʙᴏʟᴍᴀᴋ ɴᴇ ᴀᴄı. ✨