B-2 "COLİN VE FARKINDALIK"
Ormanda şarkı söyleyerek geziyorum. Bu benim için insanların sevdiği aktiviteleri yapmasıyla bire bir. İnsanların dünyasında sesler bizimkisinden çok farklı. Yüksek sesli müzikler, Ulaşım, İnşaat, Elektrik, Rüzgar, Patlama, İnsan vb sesler. Ben bir Elfim ve bunları nereden mi biliyorum? Bende sizleri merak ediyorum, konumuza dönersek bizim dünyamızda ise hayvan sesleri, ağaç sesleri, bazı yaratıklar, elflerin şarkıları vs. Ormanda büyük büyük ağaçların arasından süzüle süzüle
şarkılarımla geziyorum. Kendimi kaptırıyorum bazen. Ormanda en sevdiğim arkadaşım Baykuş Colin. Anlamsız bir şekilde beni koruyor. Sizin iki gözüm dediğiniz tabirle benim de bu tabire en yakınım Baykuş Colin. O biraz suratsız, pek konuşmaz ve samimiyet kurmaz. Sanırım benimle iletişim kurma sebebi...
sadece beni diğer varlıklardan, kötülüklerden, yanlışlardan korumak. "Colin, sana alışamıyorum ve anlamsız bu iletişimin beni korkutuyor." Evet, evet tam olarak bu şekilde bağırıyorum çünkü karşımda iri gözleriyle beni izliyor. İyice yanına yaklaşıyorum. "Bu sefer sorun nedir Colin?"
Colin: " Buradan uzaklaş Elanor! "
"Yapma Colin, sadece şarkı söyleyerek geziyorum."
Colin fazlasıyla endişeli, küçüklüğümden beri beni bu kadar koruması tuhaf. Beni şuan neyden uzaklaştırıyor, merak ederek sormam gerekiyor.
"Colin neler oluyor?"
Colin bir şeylerin farkındaydı, bende öyle. Tam bir Elf olduğuma inanamıyorum. Elfler başka ırklarla iletişim kurmak istemez. Ama ben başta insanlar olmak üzere burasının dışındaki çoğu şeyi merak etmekteyim. Bir insan görmek, neye benzediğini bilmek. Onlarda bizim gibi uzun boylu ve sivri kulaklara mı sahipler? diye düşünürken:
Colin: " Elanor! Burada yalnız değilsin, beni dinle ve buradan uzaklaş."
Beni artık uzaklaştırmasından ve korumasından rahatsızım.
"Colin ben senin bu garip tavırlarından çok sıkıldım. Bilmem gereken şeyler mi var? Hissettiklerim farklı. Ben Elflerin bütün özelliklerini taşımıyorum. Merak ediyorum. Görmek, bilmek istediğim şeyler var. Beni uzaklaştırma. Görünmez olabiliyorum karşılaştığım şeylerle baş edebilecek gibiyim."
Colin sessizleşti ve uzaklaştı benden. Ne istiyor bu kadar? Derken...arkamdan omzuma bir seyin geldiğini hissediyorum. Biraz heyecanlandım ve kafamı hafif çevirdim.
"Aaaaaa! Colin. Ne konuştuk biz? Yapma bunu!"
Colin kulağıma fısıldadı " Elanor... Sen hislerinde haklısın, seni küçüklüğünden beri korumamım sebebi senin hislerin. Yarı insan, yarı elfsin."
BİLİYORDUM, BİLİYORDUMMMMM!!!
Bu hissin tarifi yoktu. Merak ettiğim her şeyi yaşamak istiyorum. Görmek istiyordum. Colin devam etti;
"Seni düşünüyorum. Zarar görmeni istemiyorum. Dikkat et. Burada yalnız değilsin." Colin'e sadece bakakaldım. Ona belli etmek istemiyorum hislerimi, beni meraklarımdan uzaklaştırmasından korkuyorum. Colin buruk buruk suratıma bakarken bir anda uctu, omzumdan. Hem şaşkın hem de mutluyum. Ormanda gezmeye devam etmek istiyorum bu heyecanımı şarkı söyleyerek yaşayacağım. Bir müddet böyle ilerlerken garip bir ses duydum. O NE ?
Bu bizden bir ses değil. İlerledim. Git gide sese yaklaşıyorum.
O karşımda !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘌𝘓𝘍 "𝘉𝘪𝘭𝘪𝘯𝘮𝘦𝘻𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘷𝘦 𝘥𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘯𝘤𝘦𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘰𝘭𝘶𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮"
خيال (فانتازيا)ʙᴀᴢı şᴇʏʟᴇʀ ᴄ̧ᴏᴋ ᴍᴇʀᴀᴋ ᴜʏᴀɴᴅıʀıᴄı ᴠᴇ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋᴄ̧ɪʟɪᴋᴛᴇɴ ᴄ̧ᴏᴋ ᴜᴢᴀᴋ. ɴᴇ ᴋᴀᴅᴀʀ ᴜᴢᴀᴋ ᴏʟᴅᴜɢ̆ᴜ ɪsᴇ ʙɪʟɪɴᴍᴇᴢ. ᴍᴇʀᴀᴋ ᴠᴇ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋᴄ̧ɪʟɪɢ̆ɪɴ ᴀʀᴀsıɴᴅᴀ sᴜ̈ʀᴜ̈ᴋʟᴇɴɪʀᴋᴇɴ ʙɪʟɪɴᴍᴇᴢʟɪᴋʟᴇʀᴅᴇ ᴋᴀʏʙᴏʟᴍᴀᴋ ɴᴇ ᴀᴄı. ✨