O gece uyurken saçma saçma rüyalar görüyordum. Güneş doğmadan önce uyanip su icmek icin yatagimdaki masaya uzanip suyu aldim. İcerken gözlerim içeriye turuncu ışıklar saçan güneşe takıldı. Güneş doğuyordu. Gunesin dogusunu izlemeyi seven ben tekrar balkona cikip izlemek istedim.
Gunese baktikca gozum yerinden cikacakmis gibi hissediyordum. Cok yorgun olduguma verdim bu durumu. Bu olay hemen ertesi gunde olunca bu durumu incelemeye koydum.
Her gunesin dogusunda farkli farkli seyler oluyordu. Bu durumu kimseye anlatmadan hastaneye gitmeyi dusundum.
Sabah erkenden kalkip hemen hastanenin yolunu tuttum. Dokturumun odasinin kapisi acikti iceriye goz atiyordum. Elinde gazetesi gozlerinde gozluguyle bir seyler okuyordu.
Musait oldugunu gorunce bende kapiya vurup iceri girdim. Rahatsizligimi anlattim. Gozlerimde sorun oldugunu soledi sadece bunu soledi. Ben daha farkli dusunuyordum.
Hastaneden eve donerken gözüme çarpan şekliyle gel beni ye diyen pasta çarptı. Canım öyle bir çekmişti ki içeriye girip o pastayı paket yaptırdım. Pastayı bir an önce yemek için hızlıca eve gittim. Eve girdim. Elimdeki pastayla mutfağa koştum. Pastanın şekli o kadar iç alıcıydı ki hemen bir dilim kesip yanınada bir bardak kola koyup, masaya oturup yemeye başladım. Tadıda görüntüsü kadar şahaneydi.
Pastayı yerken üzerimde ki değişiklikleri dusunuyordum. Birden arkadasim idil aradi. Actim telefonu. Biraz konustuk. Benim durgunlugumu anladi ve bulusmak istedi.
Evden disari cikmak istemiyordum cunku disarida cok fazla gunes vardi. Onu bize cagirdim.
Cok gecmeden İdil geldi. Benim odama gectik ve sohbet etmeye devam ettik. Onun her zamanki ask acilarini dinliyordum.
Sonunda aklina geldim ve bana ne oldugunu sordu. Solemiyecektim ama cok israr etti bende herseyi anlattim. Bi aralar o vampirlerle cok fazla ilgileniyordu bende haliyle arastirmalar yapiyordum onlar hakkinda.
Bana " vampirlerin gunese alerjisi var kanka senin durumunda onlarin ki gibi " dedi bende " evet napicagimi bilmiyorum cok kotuyum fikir verir misin ? " dedim.
Biraz daha beklememi soledi ve bende ole yapacaktim. Artik bende gunesten nefret ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİMSİ #Wattys2015
JugendliteraturMerhaba arkadaşlar hikayemi okudukça beğenceğinizi umuyorum. Sadece okuyun ve yorum yapin. İlk defa yaziyorum daha once hic yazmadim bu ilk. İyi olmayabilir. ama siz yanlislarimi yorum yaparak duzeltirseniz umarim guzel seyler cikar ortaya. Kitabim...