Bu sefer eliyle kolumdan tuttu ve " Defne " dedi. Rahatladım sesi duyunca. " Görkem " deyip, hala ağlayan gözlerimi kapatıp Görkem'in boynuna atladım. " Çok korkuyorum Görkem evde biri var, sesler geliyor " dedim. " Hayır korkma, kedi var evde o sesler yapıyomuş. Canım ya kıyamam, nasıl ağlamış. " deyip, yanaklarımdan süzülen göz yaşlarımı sildi. Sonra yanağıma küçük bir öpücük bıraktı. Sanki biraz rahatlamıştım. Korkmuyordum. " Görkem ışığı açar mısın " dedim. Işığı açtı. Elinde kesin bıçak var deyip garantilediğim şey anahtarmış. Anahtarın metal yüzüyle dokunduğu için bıcak olduğunu garantilemiştim kendimce.
Işığı açtıktan sonra yanıma oturdu. Ellerimden tuttu. Görkem'e döndüm ve " Görkem gitme nolur bırakma beni " dedim. Ah keşke demeseydim. Ama dedik bile ya. Neyse Görkem'de " emin misin ? " diye bir soru sordu. Onun yerinde başka erkek olsaydı hemen kabul eder ve fesat şeyler düşünürdü. Ama Görkem öyle bir erkek değil. Yani belki de öyle ama bana karşı hiç öyle olmadı. Neyse bende sorusuna soruyla cevap verdim. " Kalmak istemiyor musun Görkem ? Beni yanlız mı bırakacasın ? "
Görkem " hayır canım ondan değil ya neyse tabiki de kalmak isterim. Ayrıca merak etme sana asla zarar vermem tamam mı ?" dedi. " Bu konuda hiç şüphem yok Görkem " dedim. Uyumak istiyordum. Görkem' e bunu söledikten sonra Görkem " yanında mı yatıyım yoksa koltukta mı yatıyım ?" diye bir soru yöneltti. " Sen bilirsin Görkem " dedim. Görkem ışığı kapatıp koltuğa yattı. Bende yatağa. Onun koltukta yatması kendimi rahat hissetmemi sağlamıyordu. Çocuk benim için gecenin 3 ünde kalkmış yanıma gelmiş, ben burda çocuğu koltukta yatırıyorum. Görkem'e güveniyorum. Sonuna kadar. " Görkem yanıma gel korkuyorum " dedim.
Bir şey demeden yanıma geldi. Hemen fesat düşünmeyin aramızda herhangi bir şeyin olması imkansız. Görkem beni hala seviyor. Ve asla zarar vermek istemez asla. Arkasını döndü. Sanki bende Görkem' e karşı bir şeyler hissesiyordum. O çok sevdiğin Utku'yu nasıl unuttun demeyin. İnsan bir anda soğuyabiliyor. Acaba şuan napıyor ? Sorunları halletti mi ? Neyse umrumda değil ya. Kapatıyorum Utku konusunu.
Görkem' e sarıldım. Eskiden Utku'ya sarılınca hissettiğim huzur şimdi Görkem' e sarilınca kendini belli etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİMSİ #Wattys2015
Ficção AdolescenteMerhaba arkadaşlar hikayemi okudukça beğenceğinizi umuyorum. Sadece okuyun ve yorum yapin. İlk defa yaziyorum daha once hic yazmadim bu ilk. İyi olmayabilir. ama siz yanlislarimi yorum yaparak duzeltirseniz umarim guzel seyler cikar ortaya. Kitabim...