VC17 VİRÜSÜ

265 24 0
                                    

Birden kendimi boş bir arazide buldum. Yanımda Utku da vardı. " neden burdayiz nere burasi ?" diye sorular yönelttim Utku'ya. " Vampirler hakkında bilmen gereken şeyler var o yüzden buraya geldik. Burası vampirlerin genelde kan içtikleri yer. " dedi.

Burnuma kan kokusu geliyordu ilk başlarda iğrenç gelmişti koku. Şimdi ne olduysa koku çok güzel geliyordu. Kendimi tutamıyordum. Çok kötü hissediyordum.

Utku bunu fark etmiş olmalı ki hemen burdan uzaklaştık. Yoksa ona zarar verebilirdim. O da bana. Ama sabırlı biriydi o. Sabrını ortaya koyardı.

Bu sefer bir dağ evindeydik. Çok küçüktü ev. Burda kim yaşıyordu acaba ?

Hemen Utku küçük eski bir koltuğa oturdu benide yanina çağırdı. Gittim oturdum yanına. Bana şunları anlattı bende can kulağıyla onu dinliyordum.
" Vampirler güneşe karşı güçsüzdürler. O yüzden güneşe çıkmamaya çalış. Bir diğer noktada sarımsaktır. Bu kokunun zararı bize karsı çok büyüktür. " dedi hemen sözünü kestim.

" Peki benim okuduğum bilgilere göre vampirler ışınlanamaz ama sen bunu yapabiliyorsun açıklar mısın ? "

" Vampirler ışınlanamaz değil. Vampirlere buluşan VC17 virüsü her vampire göre değişiyor. Bazı vampirlerde o virüs etkisini fazla gösterir ve olağanüstü güçler oluşur. Eğer etkisi azsa bu tür güçler olmaz. Sadece hızlı koşabilirler." dedi

" Peki VC17 virüsünün etkisinin fazlalığı yada azlığının bi zararı var mı ? " diye bir soru sordum. Kafasını kaşıyıp bana " VC17 virüsünün hic bir zararı olmaz. Aksine yararı olur. " dedi.

Kendimi tam bir vampir gibi hissediyordum. VC17 virüsü taşıyordum. İkizde susmuştuk. Sessizliği bozan Utku oldu.

" Bu virüsü başka kimseye bulaştırmaman gerekiyor. " dedi bende " ama insanların isircağım illa ki ve virüs bulaşcak. Bulaştırmamak için ısırmamam mı gerekiyor ? Isırmazsam kansızlıktan ölürsem ?" diye endişeli endişeli soruyordum Utku'ya. Kan resmen bağımlılık yapıyordu insanda. Aynı sigara, alkol gibi. Utku hemen soruma cevap verdi. " Hayır canım tabiki de insanları ısıracaksın yoksa kan bulamazsın. Sadece ısırırken dikkat etmen gerekiyor. Dişlerini ısırdığın yere fazla sokma. Küçük bir kan çıkınca onu emersen kanlar ağzına gelecektir. " demesiyle içimin rahatlaması bir oldu.

Sonra konuşmaya devam etti " dişlerinin dibinde VC17 virüsü olacak ona göre dikkat etmelisin eğer VC17 virüsü bulaştırırsan anında vakit kaybetmeden o kişiyi öldür. "

Bende tamam der gibi başımı salladım. Bana nasil yapilcağını gösterecekmiş. Gercekten çok heyecanlamistim. Nasıl olacaktı acaba ?

VAMPİRİMSİ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin