SİNEMA

229 23 0
                                    

   Hemen Utku'nun yanına gittim. Neden geldiğini sordum. Sinemaya gidecekmiş. Benide götürecekmiş. Heyecanlandım. Hangi film diye sormadan kabul ettim.

   Motorla mı gidecektik ? Hemen sordum. " Evet " dedi. Motora binemiceğimi ve korktuğumu söyledim. " Korkulcak bir şey yok hadi atla arkama. " dedi. Korku ve endişeyle kaskı takıp arkasına oturdum.

   "  Belimden tut " dedi hemen beline sımsıkı sarıldım. Hiç konuşmadan motorun o rahatsız eden sesini dinleye dinleye sinema salonuna ilerledik.

   İçimde korku vardı. Biraz hızlı kullaniyordu. Yavaş olmasını söyledim. Yavaşladı. Sinema salonunun önünde durduk. Daha önce bilet almış o. Hemen salona girdik. Filmin başlamasını beklerken filmin adını sordum.

  " VAMPİR GÜNLÜKLERİ. " dedi. Bende " benim şu okuduğum kitap değil mi ? " diye sordum " evet bitiremediğin için üzgün olduğunu fark ettim filmini izlemek için getirdim kısa ve net izleyince herşeyi anlarsın " dedi.

  Cok gizemliydi bu çocuk. Dediği hersey sırlarla dolu gibiydi. Bende " teşekkür ederim " deyip filmin başlamasını bekledim.

   Sonunda başlamıstı film. Korkunçtu ama güzeldi. Simdi daha iyi anlıyordum kitapta yazanları. Filmin sonuna gelmiştik. Utku' nun ne demek iatediğini anlamıstım sanırım.

VAMPİRİMSİ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin