Gelen Utku'ydu yanlislikla gelmis olmaliydi. Cunku o bu sinifa gelmezdi. Yani oyle dusunuyordum. Hocadan ozur dileyerek arkamdaki bos masaya dogru ilerledi ve oraya oturdu.
Hala ayni sinifta oldugumuza inanamiyordum. Kalbim yine hizla atiyordu. Arkama oturup " nasilsin " deyip omzumdan tutmasi heyecanlanmama bir sebepti. Kisik bir sesle " iyiyim " diyebildim.
Onun nasil oldugunu sormayi unuttum. Bu durum o sorduktan 5 dakika sonra felan aklima geldi. Simdi sorsam gec olurdu o yuzden hocayi dinlemeye devam ettim.
Okul gunum bole gecti. Siradan ama bir o kadar da eglenceli. Eve mutlu bir sekilde dondum. Neredeyse havalara ucacaktim.
Okul cikisi Utku'yla birlikte birlikte ciktik. Sonra ayrildik o evine ben evime gittim. Eve gider gitmez odamda deliler gibi sarki solemeye ve ziplamaya basladim.
Hayatimda en mutlu oldugum gunlerden diyebilirdim bu gun icin. Keske yanima otursa. Hersey daha guzel olurdu diye dusundum.
Birazcik sarki dinledim yine onu dusundum. Kafam dagilsin diye de kitap okumak icin rafimin onune gectim. Yeni aldigim kitaplarin hic birini okumamistim. İcinde İdil'in ve Utku'nun hediye ettigi kitaplarda vardi.
Kitaplarin icinde siyah ve kirmizi kapli dikkatimi cekti. Hemen kitabi elime aldim. Kitabin adi VAMPİR GÜNLÜKLERİ ' ydi.
Kitabi incelemek icin yatagima oturdum. İcini karistirdim. Son sayfalarinda mavi tukenmez kalemle yazilmis silik silik duruyordu yazilar. Okumaya calistim fakat okuyamadim. Yarisi silinmisti yazinin.
O yazida ne yazdigini ogrenmek istiyordum. Biraz merakliyimdir. Ogrenmezsem cildirirdim. O yuzden en yakin zamanda bir seyler yapip ogrenecegim.
Suan sadece kitabi okuyacagim belki kitapta bir seyler yaziyordur. Hemen yatagima uzandim ve kitabi okumaya basladim.
Cok karisikti hic bir sey anlayamiyordum kitaptan. Beynim yanmis gibi hissettim. Dinlenmem gerekiyordu. Kitapi cantama koyup uyumak icin yataga uzandim. Ve guzel derin bir uykuya daldim.
Arkadaslar yazim hatalari olabilir aralarda. İlk kitabim anlayisla karsilayin hatalari. İnsallah begenirsiniz kitabi. Yorum yaparsaniz sevinirim. Bye. Yb yakinda gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİMSİ #Wattys2015
Novela JuvenilMerhaba arkadaşlar hikayemi okudukça beğenceğinizi umuyorum. Sadece okuyun ve yorum yapin. İlk defa yaziyorum daha once hic yazmadim bu ilk. İyi olmayabilir. ama siz yanlislarimi yorum yaparak duzeltirseniz umarim guzel seyler cikar ortaya. Kitabim...