Sabah kalktığımda kendimi çok yorgun hissediyordum. Uyumak istiyordum. Ama imkansızdı. Sersem gibiydim. Yataktan kalkıp lavobaya gittim. Sonra mutfağa indim.
Yumoşu sabah yanımda görmediğim aklima geldi. Anneme Yumoş'u sordum. " az önce buralardaydı canım " dedi.
Masadan kalkıp oturma odasına baktım. Yoktu. Bütün odaları aradım. Ama yoktu. Gözlerim doldu. Çok kötü oldum. Çok korkuyordum. Neredeydi acaba ?
Anneme sordum. Bahçeye bakmam gerektiğini söledi. Doğruya bahçeye bakmamıstım. O telaşla unutmuştum. Hemen bahçeye çıktım.
Bahçede olduğunu görünce içim rahatladı. Hemen yanına gidip kucağıma alıp gerçek bir insanmıs gibi onunla konuşuyordum. Merak ettiğimi üzüldüğümü söylüyordum.
Hemen onu içeri aldım. Bende kahvaltımı yapıp okula gitmek için evden çıktım. Okula gelmiştim sıramda oturuyordum. Sersem sersem etrafa bakınıyordum. Utku yoktu.
Acaba bugün gelmeyecek miydi ? Çünkü baya geç oldu.
Biz 3. derse girdik ben hala Utku'nun gelmesini bekliyordum. Ama artık çok geçti gelmezdi. Mal gibi onu bekliyordum.
Çok sıkılıyordum. Aklıma kitap geldi. Cantamda çıkartıp okumaya devam ettim kitabı yarılamıştım. Ama daha yarısı vardı.
Tenefüsteydik. Uzun tenefüs. Telefonum çaldı. Hemen telaşla telefonu çantamda çıkarttım. Arayan Utku'ydu.
- Efendim Utku
+ Nasılsın ?
- Teşekkür ederim iyiyim sen ?
+ İyiyim bende buğün okula gidemedim sen suan okulda misin ?
- Evet okuldayım neden gelmedin Utku ?
+ Geç uyandım.
- Peki
+ Kitabı okuyo musun ?
- Evet okuyorum ama daha yarısındayım bitirmem icin baya bir zaman ihtiyacim var. Okurken cok yorgun düsüyorum. Hemen bitirmek istiyorum.
+ Anladım
- Neyse zil çaldı Utku sonra görüşürüz.Dedim ve kapattım. Sesini duymam çok iyi geldi. Zil çalmıstı. Öğretmen gelirdi şimdi. O yüzden okuyamiyacaktim. Ders kitaplarimi çıkarıp öğretmenin gelmesini bekledim.
Neyse bugün böyle geçti. Kitabı okuyarak. Çıkış zili çalmıstı. Eve gitme hayaliyle hızla okuldan çıktım. Okulun kapının önünden Utku duruyordu. Hemen yanina gittim neden geldiğini sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİMSİ #Wattys2015
Novela JuvenilMerhaba arkadaşlar hikayemi okudukça beğenceğinizi umuyorum. Sadece okuyun ve yorum yapin. İlk defa yaziyorum daha once hic yazmadim bu ilk. İyi olmayabilir. ama siz yanlislarimi yorum yaparak duzeltirseniz umarim guzel seyler cikar ortaya. Kitabim...