SIR SAKLI YAZI

279 27 0
                                    

Bu sabah alarmin sesiyle uyanmadim. Yumoş'um uyandirdi diyebilirim. Onun sayesinde o çirkin sesi duymak zorunda kalmadım.

Neyse sabah kahvaltı yapasım yoktu. Okulada gitmek istemiyordum. Ama gitmeliydim. Utku vardı çünkü. O yüzden anneme ve babama kahvaltı yapmak istemediğimi ve okulda yapacağımı söledim kedimi öptüm çantamı alıp evden çıktım.

Okulun yolunu tuttum. Aklımda kedim vardı. Acaba şuan ne yapıyordu ?

Kedimi düşünürken okula gelmiştim bile. Hemen sınıfa çıktım Utku sınıftaydı. Gittim yanına oturdum. Çantamdan defterimi çıkarırken kitap aklıma geldi ve hemen çıkartıp masanın üzerine koydum.

Utku bana bir şey soracaktı hoca geldi. Merak ediyordum ne soracağını. Ama belli etmemem gerekiyordu. Onun sölemesini bekledim. Derken tenefüs oldu. Utku bana dönerek " benim aldığım kitap degil mi bu ? " diye sordu.

Bende " bu kitabı sen mi aldın ? " diyerek sorusuna soruyla cevap verdim. Utku'da evet der gibi başını salladı. Merak ettiğim o yazıyı sorsam mı diye düşünüyordum. Karasız kalmıştım.

Cesaretimi topladım ve orda ne yazdığını sordum. Bana verdiği cevap " artık sırrımızı öğrendin yani ."

Söylediği şeyden hiç bir şey anlamamıstım. Düşünmeye başladım. Acaba ne demek istiyordu ?

Bende sırrınız derken neyden bahsettiğini sordum. Bana o yazıda ne yazdığını gerçekten anlamadın mı ? diye sordu.

" evet " dedim. Ve kitabı önüne aldı. " yazı silinmiş tabi anlamazsın " dedi. Bende " ne yazdıgını sölemek ister misin ? " diye sordum.

Kitapta " BEN ONLARDANIM SENDE BİZDENSİN. " yazıyormuş. Yine hiç bir şey anlamamıstım. Neyden bahsettiğini sordum.

Kitabı bitirince ne bahsettiğini anlıcakmışım. Öyle dedi bana. O yüzden yapicağım ilk iş kitabı bitirmek olacak. Okulda bütün gün deli gibi o kitabı okudum.

Eve gider gitmezde yaptığım tek sey masama geçip kitabı okumaya devam etmekti. Yarında bu şekilde okursam kitap biter diye düşünüyordum. O yüzden sadece bu kitabı okumam gerekiyordu.

VAMPİRİMSİ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin